הצהרת כוונות: צרפת ניצחה 0:3 את סקוטלנד

הצרפתים נראים מצוין
הצרפתים נראים מצוין | צילום: AFP

הטריקולור נראו מצוין לפני רומניה בשישי: ז'ירו כבש צמד, שער לקוסיילני

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת הביסה 0:3 את סקוטלנד במשחק ההכנה האחרון לפני יורו 2016. אוליביה ז'ירו כבש צמד עבור הטריקולור, לורן קוסיילני חתם את התוצאה עם שערו הבכורה בנבחרת. 

בשישי הקרוב הצרפתים יעלו למשחק הפתיחה באליפות אירופה נגד רומניה בסטאד דה פראנס (21:50, שידור ישיר בספורט1). 

 

יורו 2016: לחצו כאן ללוח השידורים המלא

 

דשאן פתח עם שלשיית חוד בדמותם של ז'ירו, קומאן ופאייט. אנגולו קאנטה המשיך לקבל קרדיט בקישור לצידו של פוגבה ומטווידי. את מרכז ההגנה איישו קוסיילני ורמי.

קומאן היה האדריכל של השער הראשון של הטריקולור. בדקה השמינית הקיצוני של באיירן מינכן עבר באלגנטיות את המגן הסקוטי באגף הימני והשאיר את הכדור לסאניה שהעביר רוחב. ז'ירו התמקם מצוין ועם העקב כבש לפינה הקרובה.


ז'ירו. יכולת נפלאה מול סקוטלנד (AFP)

צרפת המשיכה בלחץ על השער של הסקוטים ולקראת המחצית הגדילו את היתרון. בדקה ה-35 ז'ירו היה ראשון על הריבאונד אחרי בעיטה של פאייט והדיפה לא מוצלחת של מרשל. ובדקה ה-39 קוסיילני נגח מקרוב את השלישי אחרי כדור קרן.


פאייט. קיבל את המושכות מדשאן  (AFP)

במחצית השניה אנטואן גרייזמן עלה למשחק ההכנה הראשון שלו. החלוץ של אתלטיקו מדריד הצטרף רק לאחרונה לנבחרת, בגלל ההשתתפות בגמר ליגת האלופות. גם מרסיאל, ז'יניאק, קבאי ואחרים נכנסו למשחק.

פוגבה, ז'יניאק וגרייזמן היו קרובים להגדיל את התוצאה, אבל הצרפתים הסתפקו ב-0:3. הטריקולור נראים מצוין בהכנה: ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים ב-2016. האם היכולת הזאת תספיק בשביל להניף את הגביע ב-10 ביולי? את התשובות נדע ממש בקרוב. 

 

הרכבים: 

 

צרפת: הוגו לוריס, פטריס אברה (לוקה דין 84), לורן קוסיילני, עדיל רמי, באקרי סאניה, אנגולו קאנטה (מוסא סיסוקו 88), בלייס מטווידי (יוהאן קבאי 69), פול פוגבה, דימיטרי פאייט (אנתוני מרסיאל 46), קינגסלי קומאן (אנטואן גרייזמאן 46) , אוליביה ז'ירו (אנדרה-פייר ז'יניאק 63).

 

סקוטלנד: דיוויד מרשל, אנדרו רוברטסון (צ'רלי מלגרו 46), ראסל מרטין, גורדון גריר, גראנט הנלי, ג'יימס מקארטור (בארי מקאי 84), דארן פלצ'ר, מאט ריצ'י, רוברט סנודגראס (סטיבן קינגסלי 66), שון מלוני (איקצ'י אניה 46), סטיבן פלצ'ר.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 8

0:1 לצרפת: קומאן עובר שחקן סקוטי באגף הימני ומשאיר את הכדור לסאניה שמעביר רוחב לכיוון ז'ירו. חלוצה של ארסנל בורח להגנה ועם בעיטת עקב מרהיבה כובש את השער הראשון במשחק.


ז'ירו כובש את הראשון (AFP)

דקה 35

0:2 לטריקולור: פאייט מתקדם עם הכדור ללא הפרעה ובועט מחוץ לרחבה למרכז השער. מרשל הודף בצורה לא טובה וז'ירו דוחק פנימה את הריבאונד.


ז'ירו בלתי ניתן לעצירה  (AFP)

דקה 39

צרפת כבר ב-0:3: כדור קרן של פאייט מוצא את הראש של אברה שממשיך את ההגבהה לעבר קוסיילני הלא מכוסה. בלמה של ארסנל נוגח בקלות פנימה את השער הראשון במדי הנבחרת.


אף אחד לא הפריע לקוסיילני להבקיע את שערו הראשון בנבחרת (AFP)

דקה 64

צרפת מקבלת כדור חופשי כעשרים מטר מהשער. פוגבה מסובב מעל החומה,אבל פוגש רק את הקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי