הקולומביאנים חוששים שחאמס פרק את הכתף

עדיין לא ברור מצבו. חאמס
עדיין לא ברור מצבו. חאמס | צילום: AFP

כוכב ריאל כבש, נפצע והוחלף. ביקורת חריפה בארה"ב על המאמן קלינסמן

(גודל טקסט)

חוסה פקרמן מאמן נבחרת קולומביה הביע תקווה שהפציעה של חאמס רודריגס, שיש חשש ששפרק את כתף שמאל במהלך הניצחון 0:2 על ארה"ב, אינה רצינית.

 

קשר ריאל מדריד שכבש בפנדל את השער השני נטש את המשחק בדקה ה-72 אחרי תיקול עם מייקל ברדלי, וכנראה לא נפל טוב על כתפו. הוא נפצע ארבע דקות לפני כן ונראה נאנק מכאבים ולא יכול היה להמשיך. אחרי שהוא הוחלף על ידי גיז'רמו סליס הוא לא ירד לחדר ההלבשה אלא נשאר על הספסל לראות את סיום המשחק.

 

 

"נצטרף לבדוק את מצבו רק למחרת המשחק. הוא קיבל טיפול רפואי טוב ואנחנו נראה לאיזה כיוון זה מתפתח עם הזמן", אמר פקרמן.

 

קוואדרדו הצטיין: "הוכחנו שאנחנו הנבחרת הבכירה בבית 1" (AFP)

 

על הדשא, קולומביה השיגה ניצחון חשוב מאוד בבית שנחשב לבית המוות, בו משחקות גם קוסטה ריקה ופרגוואי. "השגנו את המטרה שלנו", אמר קשר יובנטוס ונבחרת הקאפטרוס חואן קוואדראדו, שהיה המצטיין במשחק. "הכי חשוב היה להשיג את השער הראשון כדי להרגיע את המשחק. הוכחנו שאנחנו הנבחרת הבכירה בבית 1. אנחנו צריכים להמשיך בפילוסופיה של להצליח משחק אחרי משחק מבלי לחשוב יותר מדי קדימה. הנוכחות של אוהדי הנבחרת ביציעים הייתה מרשימה".

 

ביקורת על קלינסמן: "הבטיח מהפכה בכדורגל האמריקאי"

מאמן ארה"ב, יורגן קלינסמן, טען באופן מוזר ששתי הנבחרות היו שוות ביכולתן, זאת למרות שבמשך דקות רבות במחצית השנייה האמריקנים לא הצליחו לגעת בכדור. קולומביה הניעה כדור מצד לצד ארבע פעמים והצופים הקולומביאניים, שאלפים מהם נכחו באצטדיון סנטה קלארה בקליפורניה, הגיבו בקריאות "אולה, אולה".

 

מנסה להתל באמריקנים? קלינסמן (AFP)

 

"בסך הכל אני מרוצה מהיכולת שלנו", אמר קלינסי. "אחרי שהם הובילו 0:2 הם ירדו למטה והיה די קשה למצוא מרווחים כדי לכבוש. קולומביה היא נבחרת איכותית והיה חשוב שהשחקנים שלנו יבינו שאפשר לנצח אותם. אולי התוצאה מראה אחרת, אבל מבחינה איכותית היינו שווי ערך להם לחלוטין. ההחלטה לפסוק לפנדל הייתה מכריעה – השופט העניק להם פנדל ולא ראה פנדל על קלינט דמפסי במחצית השנייה".

 

למרות המילים היפות של קלינסמן, ערוץ NBCספורט מתח עליו ביקורת קטלנית וכתב: "לפני חמש שנים, כשהוא הגיע לארה"ב הוא הבטיח מהפיכה לכדורגל של ארה"ב. זה אותו מאמן שטען שהכוחות היו שווים במשחק למרות שלארה"ב הייתה הזדמנות אחת ב-90 הדקות ושתי בעיטות בלבד למסגרת". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי