הקורבן החדש של בארטון: כיאל. צפו בעבירות הקשות

מה יהיה הסוף איתו? בארטון
מה יהיה הסוף איתו? בארטון | צילום: Gettyimages

הקשר השנוי במחלוקת צפוי להיענש בעקבות הפגיעות הברוטליות בישראלי

(גודל טקסט)

עכשיו גם בירם כיאל מכיר מקרוב את ג'ואי בארטון. קשר ברנלי, שנחשב לאחד השחקנים המלוכלכים בכדורגל העולמי, היה מעורב בשבת בעוד שערורייה כאשר דרך על רגלו של כיאל ושלח מרפק לפניו במהלך ה-2:2 עם ברייטון. 

בשני המקרים, תאמינו או לא, בארטון לא ראה אפילו כרטיס צהוב, אבל האירועים לא נעלמו מעיניהם של ראשי ההתאחדות האנגלית שצפויים להעניש בחומרה את הקשר האנגלי. לבארטון יש תיק עב כרס של עבירות, כולל ישיבה בכלא.

בתקשורת האנגלית הקדישו מקום נרחב לפרשה וחלק גדול מהעיתונאים תקפו את בארטון בחריפות. אחרים טענו שבארטון בן ה-33 השתנה ושצריך לתת לו צ'אנס נוסף. שון דייץ', מנג'ר ברנלי, טען שאלה היו תאונות בלבד ולא עבירות מכוונות. 

בארטון עצמו, השחקן בעל מספר העבירות הגבוה ביותר בליגת המשנה, הגיב בטוויטר: "כדורגל זה ספורט של מגע. זה לא משחקי כדורת על הדשא. נחתתי בטעות על כיאל. אני לא יכול להתעלם מחוקי המשיכה של כדור הארץ".

מייקל קין, שחקן אחר של ברנלי, יצא להגנת חברו ואמר: "לפני שהכרתי אותו ידעתי על המוניטין השלילי שלו. אחרי שהכרתי אותו הבנתי שהוא לא כזה בכלל. אולי הוא התרכך מעט, התבגר. אולי הוא הבין שנמאס לו להיות האיש הרע. הוא תמיד לוקח על עצמו הכל ומוכן להיות המנהיג. קשה לי להיזכר בשחקן ששורקים לו בוז יותר מאשר נגד בארטון, אבל אתה תמיד תאהב אותו אם הוא משחק לצידך". 

Then, Joey Barton elbows Kayal…. Not even booked for either! https://t.co/SLYrIlLGPU

— Cormac Byrne (@cor_byrneindo) April 2, 2016

לעומת זאת, שחקנה הצרפתי של ברייטון, אנתוני נוקארט, הציע לבארטון להפסיק להתעסק בשטויות ולהתחיל לשחק כדורגל. "הוא מנסה לשגע את כולם ולהוציא אותם מדעתם. הוא בעט בכיאל פעמיים במהלך המשחק. נוצר מצב אבסורד, הוא עושה כל כך הרבה עבירות והשופטים כבר לא רואים משהו יוצא דופן לרעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי