התקווה האירית: להפתיע את בלגיה ושבדיה בבתים

רובי קין. רוצה להפתיע
רובי קין. רוצה להפתיע | צילום: Gettyimages

עם קהל ססגוני, מאמן מנוסה והתקפה בכושר טוב, גם אירלנד חולמת בגדול

(גודל טקסט)

הופעות ביורו: 2

 

הישג השיא ביורו: שלב הבתים (1988, 2012)

 

מאמן: מרטין אוניל (64)

 

 


מרטין אוניל. עד לאן תגיע נבחרתו? (gettyimages)

 

הכוכבים: שיימוס קולמן (אברטון), רובי קין (לוס אנג'לס גאלאקסי), שיין לונג (סאות'המפטון)

 

שימו לב ל: ווס הולהאן (נוריץ'). הקשר התוקף בן ה-34 מכונה "מראדונה האירי" וזו הזדמנות אחרונה עבורו להשיג תהילת עולם. הוא יכול להיות הפתעת הטורניר מבחינת האירים. שחקן שגדל ברחוב ואת הדרך לבית הספר היה עושה עם כדור צמוד לרגליו. הוא מייחס את טירוף הכדורגל שלו לאביו, אבל הוא היה ספורטאי שעסק בכל מקצועות הכדור. מכור לספורט. הוא ללא ספק השחקן הכי טכני בנבחרת וכשהכדור ברגליו הוא מסוגל להפתיע את היריבות.  

 

השמות הגדולים שנשארו בחוץ: אנתוני סטוקס (היברניאן)

 

ההרכב האידיאלי: דארן רנדולף; שיימוס קולמן, ג'ון אושיי, ריצ'רד קאוג, רובי בריידי; איידן מקגידי, ג'יימס מקארת'י, גלן ווילאן, ג'ף הנדריק; ווס הולהאן, שיין לונג.

 

התסריט השלילי: ביורו 2012 אירלנד הפסידה לספרד, קרואטיה ואיטליה. היא הייתה בבית קשה מאוד עם שתיים מהפינליסטיות של הטורניר. גם הפעם המזל לא שיחק לטובתם והם נתקעו בבית עם איטליה, שבדיה ובלגיה, שלוש יריבות הרבה יותר טובות. בגיל 35 רובי קין כבר לא יכול לסחוב את הנבחרת, למרות 145 ההופעות שלו. בנוסף, אף שחקן של הנבחרת לא משחק בקבוצה בכירה בפרמייר-ליג. 

 


שיין לונג. נמצא בכושר טוב (gettyimages)

 

התסריט החיובי: אוהדי אירלנד הם השחקן ה-12 של הנבחרת. 275 אלף בקשות לכרטיסים, כשההתאחדות קיבלה רק 26 אלף כרטיסים. בנוסף, פשוט אי אפשר לזלזל בנבחרת שמנצחת את גרמניה ולא מפסידה לה במשחק הנוסף (0:0). יש להם צוות מעולה של המנג'ר מרטין אוניל ועוזרו השערורייתי רוי קין, לשעבר קשר מנצ'סטר יונייטד שזה הטורניר הראשון שלו מאז הסתכסך עם הנבחרת ונטש אותה במונדיאל 2002. כרגע הם מתבססים על ווס וולהאן ועל רוח הלחימה שהכניס אוניל בבחורים שלו. במוקדמות הם התגברו על נבחרות קשות כמו פולין וגרמניה ועלו לטורניר, אז בבקשה קצת כבוד. 

 

ההימור שלנו: יצליחו להפתיע את בלגיה ואולי שבדיה ואולי יעלו לשמינית גמר יורו 2016 מהמקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי