ווטרס בעד סלטיק ונגד אופ"א: "ילדותית"

הכל בגלל הדגל
הכל בגלל הדגל |

הקנס על הנפת דגלי פלסטין מול ב"ש הרגיז את היוצר הפעיל בתנועת החרם

(גודל טקסט)

הבסיסט של להקת פינק פלויד האגדית רוג'ר ווטרס, הידוע גם בשל מעורבותו ופעילותו בתנועת החרם על ישראל, שוב הביע תמיכה בפלסטינים במהלך הופעה במקסיקו, אך הפעם נעזר בספורט כדי להביע הזדהות.

 

ווטרס מתח ביקורת על אופ"א שקנסה את סלטיק על הנפת דגלי פלשתין במשחק הראשון של הפועל באר שבע בפארק הד בו נוצחה 5:2 בפלייאוף לליגת האלופות ב-17.8.

 

 

הסקוטים, שידועים בתמיכתם בפלסטינים, נקנסו ב-8,615 ליש"ט בגלל הנפת הדגלים מאחר ואופ"א לא מאפשרת פעילות פוליטית בתוך איצטדיוני כדורגל. ווטרס כינה את ההחלטה "ילדותית בצורה בלתי רגילה".

 

ווטרס אף שיבח את אוהדי סלטיק אחרי שאירגנו התרמה מיוחדת ברשת לכסות את הקנס שהוטל על המועדון, התרמה שהצליחה מעל המצופה והגיע לסכום של 173 אלף ליש"ט, מה שאיפשר להם גם לתמוך במוסדות צדקה בפלסטין.

 

 אוהב להיות במרכז העניינים. ווטרס במקסיקו (AFP)

 

"אופ"א בטיפשות גדולה החליטה לקנוס את סלטיק", הוסיף רוג'רס, "אבל האוהדים הגדולים של גלאזגו החלו לממן את מה שהם קראו לו 'משחק הקנס'. אני אומנם אוהד של ארסנל, אבל עם אוהדי סלטיק לחלוטין בנושא הזה".

 

הזמר שמרבה להשמיע את דעותיו בפומבי נגד ישראל, המשיך בקו הזה גם בהופעה האחרונה שלו במקסיקו סיטי. אחרי שקרא למועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ "אידיוט", עבר לדבר על הקונפליקט הישראלי-פלסטיני, כשמאחוריו רצות תמונות של אוהדי סלטיק מניפים את דגלי פלסטין במשחק מול הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי