וויליאמס ובולאסי על סף סיכום באברטון

בולאסי
בולאסי |

אחרי עזיבת סטונס, קומאן מתחזק. וגם: בלז מטווידי יחליף את פוגבה ביובה?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מנסה לערוך מכירת חיסול, יובנטוס מחפשת יורש לפול פוגבה, ריאל מדריד עשויה לקבל הצעה על שחקן בית נוסף ו-ווסטהאם יצאה למסע קניות. כל זה ועוד בעדכון היומי משוק ההעברות באירופה.

נסגר

אשלי וויליאמס נפרד מחבריו בסוונזי לקראת חתימה באברטון. באנגליה דווח כי בלם נבחרת וויילס כבר עבר בדיקות רפואיות בגודיסון פארק ויימכר תמורת 12.5 מיליון ליש"ט כדי למלא את החלל שנוצר בעקבות מכירתו של ג'ון סטונס, שהפך לבלם היקר בתולדות אנגליה. גם הקיצוני יאניק בולאסי עשוי להצטרף לטופיז כשדיווחים על כך שסוכם עם קריסטל פאלאס על סכום של 30 מיליון ליש"ט עבור הקיצוני המצוין.

וויליאמס יצטרף רשמית לטופיז ביממה הקרובה (Gettyimages)

אמנם זו לא העברה, אך היום הודיעה אולימפיאקוס רשמית על פיטוריו של המאמן ויקטור ס'אנצ'ס בעקבות הכישלון מול הפועל ב"ש וההדחה מהאלופות.

Ανακοίνωση για τη λύση της συνεργασίας με τον Βίκτορ Σάντσεθ. https://t.co/Hkmxbxsrpc#olympiacos#announcementpic.twitter.com/f7L9mMGJHg

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) August 9, 2016

אנדרה אייו, כוכב נבחרת גאנה, נמכר מסוונזי לווסטהאם תמורת 20.5 מיליון ליש"ט. הפטישים גם רכשו אתמול את ארתור מסואקו, מגן אולימפיאקוס, תמורת 6 מיליון יורו. 

הפועל באר שבע הרוויחה? אנדרה מרטינס, קשר פורטוגלי בן 26, עזב את ספורטינג ליסבון והצטרף לאולימפיאקוס בהעברה חופשית.

DEAL DONE: André Martins has joined Olympiacos from Sporting on a free transfer. (Source: @olympiacos_org) pic.twitter.com/tbxRKp1Qcq

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 8, 2016

שמועות

בלז מטווידי, קשר פאריס סן ז'רמן, הוא השחקן שיחליף את פול פוגבה ביובנטוס לטענת העיתון הצרפתי ל'אקיפ. מטווידי בן ה-29 משחק מעונת 2011/12 בפ.ס.ז', אליה הגיע מסט. אטיין. יחד עם זאת, בנו של נשיא אלופת צרפת נאסר אל חלאיפי, צינן את ההתלהבות של יובה: "מטווידי שחקן חשוב עבור פ.ס.ז'. הוא שחקן נבחרת ושחקן מצוין. אנחנו רוצים לשמור עליו". באיטליה מעריכים שמחירו של מטווידי יהיה כ-25 מיליון יורו.

100 מיליון יורו פחות מהסכום שהתקבל על פוגבה. מטווידי (Gettyimages)

סרג'י סאמפר מברצלונה קרוב להשאלה לוולנסיה, כך פרסם העיתון "סופר דפורטה" המקומי.

 

צ'לסי תנסה לרכוש את מאורו איקרדי אם לא תצליח להחתים את לוקאקו. אינטר דורשת עליו 52 מיליון ליש"ט, אך ייתכן שהבלוז יציעו את אוסקר כחלק מהעיסקה. 

 

מרטין דמיצ'ליס בן ה-35, שסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי, סיכם לעונה באספניול לפי דיווח ברדיו "קאנדרה סר".  עוד במנצ'סטר סיטי, הקבוצה מוכנה למכירת חיסול. לפי הדיווחים, פפ גווארדיולה רוצה להיפטר מסמיר נאסרי, ווילפרד בוני, אליאקים מנגלה וחסוס נבאס. 

אתה החוליה החלשה. שלום. נאסרי (gettyimages)

לוקאס פרס, חלוץ לה קורוניה, מבוקש בלסטר המציעה עליו 12.5 מיליון ליש"ט. עם זאת, באנגליה פורסם שגם ברצלונה מעוניינת בשחקן.

פאולו בנטו, מאמן נבחרת פורטוגל לשעבר, הגיע לשיחות עם הנהלת אולימפיאקוס לקראת מינויו כמאמנה החדש במקום ויקטור סאנצ'ס שפוטר.

המגן הברזילאי, פאביו ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, צפוי לשוב לפרמייר-ליג ולעבור בדיקות אצל העולה החדשה, מידלסבורו.

לוקאס ואסקס, הכשרון הצעיר של ריאל מדריד, מבוקש על ידי לאציו שמוכנה לשלם עבורו 15 מיליון יורו.


עוד שחקן בית יעזוב את מדריד? (gettyimages)

וולבס מהצ'מפיונשיפ עשויה לשבור את שיא ההעברות בליגת המשנה האנגלית. הזאבים הגישו הצעה לבנפיקה בסך 20 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הברזילאי אנדרסון טאליסקה

יובנטוס רוצה בכל מחיר את נמניה מאטיץ', קשר צ'לסי, בתור היורש של פול פוגבה. עם זאת, גם אקסל ויטסל ובלז מטווידי מועמדים.

עוד יובה. אלופת איטליה ממשיכה בניסינות לדלל את הסגל. מאוריסיו איסלה הגיע להבנות עם ראשי קליארי, שתשלם עבור המגן 4.5 מיליון יורו.

פיורנטינה רוצה את מגן קרואטיה ודראן צ'ורלוקה ששיחק בלוקומוטיב מוסקבה.


מאטיץ', יירש את המקום של פוגבה? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי