וידאל: "אני רוצה שמסי ישחק". מרטינו: "מחכים"

מסי ומסצ'ראנו
מסי ומסצ'ראנו |

ארגנטינה תשחק הלילה מול צ'ילה, מסצ'ראנו: "אנחנו מוכרחים לזכות בתואר הזה"

(גודל טקסט)

קופה אמריקה סנטאנריו עולה הילוך. ארגנטינה תתמודד הלילה מול צ'ילה בשחזור הגמר הקודם, משחק שיהיה הראשון עבור שתיהן בטורניר הנוכחי. השאלה הגדולה נוגעת למצב כשירותו של ליונל מסי, שנפגע במשחק ההכנה מול הונדורס ורק בערב שלפני המשחק חזר להתאמן עם כדור. 

"אני רוצה שמסי ישחק", הבהיר ארתורו וידאל, כוכב צ'ילה ובאיירן מינכן. "אם הוא ישחק או לא, אנחנו נעלה למגרש במטרה ללחוץ עליהם. אם ננסה את ארגנטינה, כדאי שכולם יתכוננו. זה הולך להיות מסר מאוד ברור עבור כל היריבות בקופה. לנצח את ארגנטינה ברמות האלה זה יהיה משהו מאוד משמעותי". 

"אנחנו הולכים לחכות למסי", הבהיר מאמן ארגנטינה חרארדו "טאטה" מרטינו, שהדריך את הפרעוש גם בברצלונה. "מה שאנחנו מנסים לעשות זה ליצור סגל בו יש מחליף ראוי לכל עמדה. בהתחשב כמובן בהבדלים שיש בין ליאו לבין כל יתר השחקנים בעולם, אין לנו ממש סיבה לשנות את הדרך בה אנחנו משחקים". 

"הדבר הראשון שאנחנו עושים זה להקשיב לרופא הנבחרת", הבהיר המאמן. "הקול השני לו אנחנו מקשיבים הוא של ליאו, זה שמרגיש את הכאב. אחר כך מגיע התור שלי, נקודת המבט המקצועית. יש עניינים של כאב בהם רק הכדורגלן יודע מה קורה. השאלה היא אם הוא מרגיש שהוא מסוגל לשחק. אם הוא מרגיש שהוא יכול, גם במובן של למנוע פגיעה מאוחרת יותר, אז הוא ישחק". 


מסי, חזר להתאמן עם כדור (AFP)

מי שסרב להנמיך את הרף הוא כמובן חבייר מסצ'ראנו, שיפתח עם סרט הקפטן במקרה שמסי אכן ייאלץ לנוח. "לנבחרת הזו כבר לא מספיק רק להגיע לגמר", הכריז בלם ברצלונה, שבמדים הלאומיים עדיין משחק בתור קשר אחורי. "מוכרחים לעשות צעד קדימה ולזכות בתואר. אנחנו חייבים לזכות כדי שהדורות אחרינו ישחקו רגועים יותר". 

"ליאו במצב טוב ורוצה לשחק", הבהיר מסצ'ראנו. "גם העובדה שהוא היה צריך לטוס לברצלונה מנעה ממנו כמה ימים של טיפולים. ברור שהנושא הזה של משפטים משפיע עלינו, כי שנינו היינו במצב הזה. בכל אופן, כדי שהוא לא ישחק הוא צריך להיות במצב גרוע מאוד. אם לא ממש כואב לו, קשה מאוד למנוע ממסי לשחק". 


קודם כל מקשיבים לדוקטור (AFP)

במקרה שמסי לא יפתח, ניקולאס גאיטאן אמור לתפוס את מקום בהרכב. על פי הפרסומים בארגנטינה, זהו ההרכב המשוער: סרחיו רומרו; גבריאל מרקאדו, ניקולאס אוטמנדי, רמירו פונס מורי, מרכוס רוחו; חבייר מסצ'ראנו, אאוגוסטו פרננדס; אבר באנגה, ניקולאס גאיטאן, אנחל די מריה; גונסאלו היגוואין.


מסי כבר רץ, מרטינו מחכה לו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי