ויתר על נבחרת ארגנטינה: מרסלו ביילסה חתם בלאציו

ביילסה. יגיע לרומא בתשיעי בחודש
ביילסה. יגיע לרומא בתשיעי בחודש |

וגם: מאבק מטורף על סאנה משאלקה, שצפוי להימכר בכ-50 מיליון יורו

(גודל טקסט)

צ'לסי קרובה לבצע מחטף ברגע האחרון על אקסל ויטסל וג'ון סטונס הודיע שהוא רוצה לשחק במנצ'סטר סיטי, אבל לא רק. ספורט1 עם כל הדיווחים וההודעות הרשמיות.

 

רשמי

מרסלו ביילסה יהיה מאמנה החדש של לאציו, נבחרת ארגנטינה תצטרך למצוא מאמן אחר. הקבוצה האיטלקית צייצה שהמסמכים בינה לבין הארגנטיני נחתמו וכי המאמן וצוותו יגיעו ב-9 בחודש לרומא. ביילסה בין ה-61 אימן בעבר את אספניול, בילבאו ומארסיי אבל נודע בעיקר כאחד המאמנים הגדולים בתולדות האלביסלסטה (בין השנים 1998 ל-2004) 

 

מאט פיליפס, שחקן הכנף של קווינס פארק ריינג'רס, חתם בווסט ברום תמורת כשישה מיליון ליש"ט. פיליפס, שחקן נבחרת סקוטלנד, כבש 14 שערים ב-90 משחקים במדי ההופס.

מוסטפה סק, מגן שמאלי סנגלי בן 20 בעל אזרחות ספרדית, חצה את הכביש וחתם ברומא.

 

מוי גומס קשרה של ויאריאל עבר לספורטינג חיחון.

 

פדרו לאון בן ה-29, קיצוני מחטאפה, חתם לשנתיים באייבר. ב-2010 נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת 10 מיליון יורו.

 

 

מוחמד אל יונסי, החלוץ הנורבגי של מולדה, עבר לבאזל רשמית וחתם בשווייץ לארבע שנים. 

שמועות

לירוי סאנה לא שותף ביורו, אך הקשר הגרמני מעורר עניין בכל אירופה ולפי "הבילד" מתכננת מנצ'סטר סיטי להציע כ-50 מיליון יורו עבורו לשאלקה. גם באיירן, ברצלונה, צ'לסי, ארסנל ופ.ס.ז' מוזכרות כמי שעשויות לרכוש את השחקן, שבשאלקה הבהירו היום לגבי עתידו: "הוא חייב להחליט מיד עם סיום יורו 2016".

 

ג'ון סטונס הודיע לראשי אברטון שהוא רוצה להצטרף לפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי שכבר הציעו עבורו 45 מיליון ליש"ט.

 

מאטיץ'. מתקרב ליובנטוס? (gettyimages)

 

הטופיס עשויים לאבד עוד שחקן לאחר שצ'לסי הביעה עניין ברגע האחרון בקשר זניט אקסל ויטסל. לפי "הסאן" אברטון סיכמה על תשלום של 28 מיליון ליש"ט על הבלגי, אך הבלוז סיכמו כבר עם סוכנו שהוא יגיע ללונדון. אם זה יקרה, נמניה מאטיץ' צפוי לעזוב ולעבור ליובנטוס. אגב, הגברת הזקנה מנסה להאריך את השאלתו של הקולומביאני חואן קאודרדו לשנה נוספת. היא מציעה 2 מיליון יורו לצ'לסי עם אופציה לרכישתו ב-22 מיליון יורו.

 

עוד צ'לסי. הקבוצה של אנטוניו קונטה הציעה 40 מיליון יורו על בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי. הסנגלי בן ה-25 מאחר והמאמן סבור שההגנה היא החלק הבעייתי בקבוצה. במקביל, ולנסיה דחתה הצעה של הבלוז לרכוש את אנדרה גומס ב-40 מיליון ליש"ט.

 

בספרד מדווחים כי ברצלונה תנסה לרכוש את לוסיינו וייטו מאתלטיקו מדריד, במידה וגבריאל ז'סוס מפאלמייראס לא יצטרף הקיץ.

 

סטויקוביץ'. רק אופציה שניה? (דני מרון)

 

לפי ה"דיילי אקספרס", מנצ'סטר יונייטד מגששת אצל נציגיו של יוליאן דקסלר מוולפסבורג. מחירו עשוי להגיע ל-60 מיליון יורו.

 

סטוק סיטי קרובה להחתמת החלוץ המצרי ראמדן סובחי בן 19 מאל אהלי ב-3.5 מיליון ליש"ט. גם סיידו בראהינו מווסט רומיץ' מועמד לפוטרס.

 

לא רק ולדימיר סטויקוביץ'. לפי דיווחים ביוון, אולימפיאקוס הציעה חוזה גם לניקולה ליאלי שוערה בן ה-23 של פרוזינונה בעונה החולפת, ששייך ליובנטוס. עם זאת לא בטוח שהוא יסכים להצטרף, משום שהוא מבוקש גם באסטון וילה ולגאנס העולה החדשה לליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי