ורטונגן יחמיץ את וויילס ועלול להיעדר 4 חודשים

מכה קשה לבלגיה ולטוטנהאם. ורטונגן
מכה קשה לבלגיה ולטוטנהאם. ורטונגן | צילום: Gettyimages

צרות לבלגיה לקראת רבע הגמר: המגן נפצע בקרסול. גם ורמאלן לא ישחק

(גודל טקסט)

דווקא אחרי שעלתה על הגל החיובי, לאחר פתיחה צולעת ליורו 2016, נבחרת בלגיה ספגה מהלומה רצינית מאוד באימון המסכם לקראת מפגש רבע הגמר מול וויילס (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורטHD1). 

יאן ורטונגן, המגן השמאלי של הנבחרת, נפצע בקרסול ולא יעמוד לרשותו של מארק וילמוטס בהמשך הטורניר בצרפת. מעבר לכך, על פי מספר דיווחים ברחבי אירופה, שחקנה של טוטנהאם עלול להיעדר לא פחות מארבעה חודשים מהמגרשים בעקבות הפציעה.

ורטונגן הוא לא שחקן ההגנה היחידי שיחמיץ את המשחק הגורלי. תומאס ורמאלן ספג כרטיס צהוב בשמינית הגמר וגם הוא ייעדר. את מקומם של השניים צפויים לתפוס ג'ייסון דנאייר, שירשום את הופעתו הראשונה ביורו, וג'ורדן לוקאקו, אחיו של רומלו. אדן הזאר, שהיה בספק קל, ייקח כמובן חלק במפגש.

Gutted to say that my Euros is over. Good luck to my teammates for the rest of the competition 

— Jan Vertonghen (@JanVertonghen) June 30, 2016


הוא כמובן ישחק. הזאר (gettyimages)

מנגד, לרשות כריס קולמן, מאמן נבחרת וויילס, יעמוד סגל מלא לחלוטין, כשבראשו כמובן גארת' בייל הנהדר, שכבש שלושה שערים בשלב הבתים ובישל את השער העצמי ב-0:1 על צפון אירלנד בשמינית הגמר.

"נבוא ליהנות, כמו שבאנו מפתיחת הקמפיין. זה מה שהנבחרת שלנו עושה", אמר המאמן והוסיף: "כשאנחנו מגנים, אנחנו משחקים על החיים שלנו. כשאנחנו מתקיפים, אנחנו משחקים על החיים שלנו. ואם נעשה את זה, יהיה לבלגיה גיהנום".


יעשו גיהנום לבלגיה? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי