זה הפתרון? בניטס מועמד לאימון נבחרת אנגליה

|

בממלכה החלו לחפש מחליף להודג'סון. עוד ברשימה: ונגר, קלינסמן וסאות'גייט

(גודל טקסט)

אחרי עוד כשלון מהדהד, הפעם ביורו 2016 (הפסד 2:1 לאיסלנד בשמינית הגמר), נבחרת אנגליה מנסה לאסוף את השברים, כאשר היעד הראשון הוא למצוא מחליף לרוי הודג'סון, שהתפטר מתפקיד המאמן אחרי ארבע שנים.

בתקשורת הבריטית, איך לא, כבר סימנו מספר מועמדים לעמוד על הקווים ולפחות שם אחד הינו מפתיע למדי. מדובר ברפא בניטס, אחד המאמנים הפחות מוצלחים באירופה בשנים האחרונות, אשר פוטר במהלך העונה האחרונה מריאל מדריד וסיים אותה עם ירידת ליגה בניוקאסל.

בניטס הוא לא הזר היחידי שמועמד לתפקיד, לפחות על פי התקשורת. יורגן קלינסמן, מאמן נבחרת ארצות הברית, וארסן ונגר, המאמן הנצחי של ארסנל, מוזכרים גם כן. עוד ברשימה: גארת' סאות'גייט (שחקן עבר ומאמן הנבחרת עד גיל 21), אלן פארדיו וסאם אלרדייס.


יעזוב את ארסנל לטובת הנבחרת? ונגר (gettyimages)

בתוך כך, הודג'סון, שהתפטר מיד אחרי ההפסד לאיסלנד, התייצב גם למחרת למסיבת עיתונאים ונשמע כעוס. "אם להגיד את האמת, אני באמת לא יודע מה אני עושה כאן, חשבתי שההצהרה שלי אמש הספיקה. כנראה שמישהו צריך לספוג את חיצי הביקורת", ירה המאמן היוצא.

המשימה הראשונה של מחליפו של הודג'סון בנבחרת אנגליה תהיה כמובן קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. נבחרת שלושת האריות הוגרלה לבית עם סלובקיה, סקוטלנד, סלובניה, ליטא ומלטה. רק הראשונה תעפיל אוטומטית לטורניר ברוסיה, כאשר השניה תלך לצמד משחקי פלייאוף.


נפרד בעצבים. הודג'סון (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי