זה לא הדבר האמיתי: 1:1 לא מרשים בין איטליה לספרד‎

מפגש שלא התעלה לרמה גבוהה
מפגש שלא התעלה לרמה גבוהה |

אינסינייה נתן יתרון לאזורי, אדוריס השווה עם שערו הראשון בנבחרת

(גודל טקסט)

איטליה וספרד נפרדו בתיקו 1:1 לאחר משחק הכנה פושר מאוד שהבטיח הרבה, אך קיים מעט.

 

בניגוד לגמר 2012, אז הספרדים התעללו באזורי עם 0:4 מוחץ, הפעם האיטלקים היו עדיפים בעוד הלה-רוחה הזכירה יותר את היכולת ממונדיאל 2014, מאשר בטורנירים הקודמים.

 

 

ההחלטה הגדולה שהייתה בידיו של ויסנטה דל בוסקה הייתה עם מי לפתוח בין הקורות. המאמן הספרדי הלך בסוף עם יכולת על פני המסורת והעניק לדויד דה חאה את אפודת השוער הראשון. שוערה של מנצ'סטר יונייטד אכן נאלץ להתמתח כמה פעמים, בעוד יריבו ג'יאנולאיג'י בופון היה די מחוסר עבודה במשך רוב המשחק.

 

איטליה לא הייתה מרהיבה, אך בהחלט עדיפה. וכאשר לורנצו איניסינייה נכנס במחצית השנייה הוא בהחלט הוסיף תנופה. הכוכב הצעיר של נאפולי היה קרוב להכניע את דה חאה בדקה ה-60. שמונה דקות לאחר מכן הוא גם הצליח בסיום מתפרצת מקומית יפה וכבש מקרוב את שערו השני בנבחרת הבוגרת.

 

החליק לרשת. אינסינייה (GettyImages)

 

החברים הגיעו לברך (GettyImages)

 

בעוד אינסינייה בן ה-24 רק בתחילת דרכו, מן העבר השני אריץ אדוריס פורח גם בגיל 35. שתי דקות אחרי היתרון של אינסינייה, אדוריס כבש את שערו הראשון בקריירה במדי הלה-רוחה (בהופעתו השנייה בלבד). חלוץ אתלטיק בילבאו נהנה מטעות שיפוט לאחר שהקוון לא פסק כי היה נבדל לפני כן, וגם מהשמטה לא אופיינית של בופון, אך התכבד בשער בכורה.

 

אדוריס מגיע ראשון לריבאונד (GettyImages)

 

רגע שחלוץ בילבאו לא ישכח (GettyImages)

 

משחק ברמה בינונית מאוד הסתיים בשוויון 1:1. אנחנו רק יכולים לקוות כי אם הם יפגשו שוב בגמר יורו 2016, היכולת תזכיר יותר את הגמר הקודם ולא את המפגש הזה – ותהיה המנצחת אשר תהיה.

הרכבים:

 

איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, דוידה אסטורי, לאונרדו בונוצ'י, מתיאו דרמיאן; טיאגו מוטה, מרקו פארולו (ג'ורג'יניו 89), עמנואל ג'יאקריני (לוקה אנטולי 80), אלסנדרו פלורנצי (לורנצו דה סילבסטרי 89), אנטוניו קנדרבה (פיליפו ברנדסקי 61), אדר סיטאדין מרטינס (לורנצו אינסינייה 52), גרציאנו פלה (סימונה זאזא 61)

 

ספרד: דויד דה חאה, חואנפראן (ג'ורדי אלבה 79), ג'ראר פיקה, סרחיו ראמוס (נאצ'ו 46), ססאר אספיליקווטה; מיקל סן חוסה, ססק פברגאס, טיאגו אלקנטרה (איסקו 61), חואן מאטה (קוקה 46); אלברו מוראטה (פאקו אלקנטסאר 86), אריץ אדוריס

 

מהלך המשחק:

דקה 6

קנדרבה נשלח באגף ימין, מעביר כדור רוחב מצוין לרחבה. ראמוס מגיע ראשון ומנסה להרחיק אך כמעט כובש עצמי. למזלו הכדור פגע בקורה ויצא לקרן.

דקה 16

קנדרבה ממשיך לאיים. הפעם שחקנה של לאציו בועט מ-28 מטרים כדור טוב ושטוח לפינה, אבל דה חאה מזנק בזמן ומרחיק.

דקה 60

אינסינייה המחליף בוחן את דה חאה בין הקורות, אבל שוער יונייטד במקום והודף לקרן. ממנה בונוצ'י עולה ראשון לכדור הגובה אבל הנגיחה שלו לא מספיק מדויקת.

דקה 67

0:1 איטליה: התקפה יפה של המקומיים מסתיימת בכדור מצוין של ג'יאקריני, בדיוק בזמן, שמוצא את אינסינייה מאחורי קו ההגנה הספרדי. שחקנה הצעיר של נאפולי גולש קדימה ומגלגל לרשת.


רגע לפני שהכדור עובר את הקו (GettyImages)


גם זינוק מרשים (GettyImages)

דקה 70

1:1: כדור חופשי של ספרד. פברגאס מגביה לרחבה, שלושה שחקנים שלו בנבדל אבל הקוון לא מרים את הדגל. מוראטה נוגח לרצפה, בופון יכול לעצור אבל הודף לא טוב ואדוריס משתלט על הריבאונד ונועץ את הכדור ברשת העליונה.


שער בכורה בנבחרת. אדוריס (AFP)

דקה 78

הדו קרב בין אינסינייה לדה חאה נמשך. הפעם האיטלקי מנסה להקשית מעל הספרדי מ-16 מטרים, אבל השוער מזנק בזמן והודף לקרן. יופי של ניסיון.

דקה 86

אסוטרי מוסר ישר לסילבה, קשר סיטי מרים ראש ומקפיץ יפה למוראטה ברחבה. חלוץ יובנטוס גולש קדימה אבל לא מגיע לכדור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי