חאמס ובאקה כבשו, קולומביה עלתה לרבע

חאמס. שער שני בטורניר
חאמס. שער שני בטורניר |

גברו 1:2 על פראגוואי, שער מרהיב של אז'אלה לא עזר. ניצחון מרשים לארה"ב

(גודל טקסט)

משחקי בית א' בקופה אמריקה המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) כשבמוקד הבטיחה קולומביה את העלייה לשלב הבא עם ניצחון על פראגוואי, בעוד ארה"ב שמרה על סיכוייה כשגברה על קוסטה ריקה.

 

קולומביה – פראגוואי 1:2

מגדלי הקפה ידעו שניצחון יבטיח להם הופעה בשלב רבע הגמר, והם לא התכוונו לוותר על ההזדמנות.

 

 

קרלוס באקה היה זה שהכה ראשון, כאשר כבר בדקה ה-12 כבש מבישול של חאמס רודריגס. הכוכב הנבחרת כבש בעצמו בדקה ה-30 את שערו השני בטורניר והוריד את הקולמביאנים מרוצים להפסקה.

 

אז'אלה. שער מרהיב, שלא הספיק לפראגוואי (AFP)

 

במחצית השנייה פראגוואי ניסתה לעשות קמבאק, כאשר ויקטור אז'אלה צימק בדקה ה-71 בשער הטורניר, אך הנבחרת של חוסה פקרמן ידעה לשמור על התוצאה.

 

קולומביה תשחק במחזור האחרון מול קוסטה ריקה, במשחק בו היא זקוקה לתוצאת תיקו כדי להבטיח את ראשות הבית. פארגוואי תצא למלחמה מול ארה"ב במאבק על המקום השני שמוביל לרבע הגמר.

 

ארה"ב – קוסטה ריקה 0:4 (צפו בתקציר)

הנבחרת של יורגן קלינסמן ידעה שלאחר ההפסד לקולומביה במשחק הפתיחה, היא חייבת ניצחון, אם היא רוצה להמשיך ולפנטז על זכייה ראשונה בטורניר.

 

אוהדי ארה"ב בתצוגת תכלית. יעלו לרבע הגמר? (AFP)

 

הפעם זה היה קל יותר לארה"ב, כאשר קלינט דמפסי כבש את הראשון של נבחרתו מהנקודה הלבנה בדקה התשיעית. הוא בישל את שני השערים הבאים לג'רמיין ג'ונס (37) ובובי ווד (42) השלימו שלישייה לפני ההפסקה. המחליף, גראהם זוסי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87.

 

זה היה אחד המשחק הטובים של הנבחרת האמריקאית תחת קלינסמן, כאשר הם הצליחו להתמודד עם נבחרת שעשתה להם הרבה צרות בעבר. הם שיחקו שוטף ויצאו שוב ושוב להתקפות שמוטטו את ההגנה הקוסטה ריקנית – שעדיין שמרה על סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הבא.

 

הנבחרת המארחת ממשיכה לפילדלפיה שם תפגוש את פראגוואי בקרב ישיר על העלייה לשלב רבע הגמר של הטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי