חד ברחבה: 5 הסקוררים שבחר דאבור ב"יורוגולס"

דאבור
דאבור | צילום: עדי אבישי

גם החלוץ הישראלי מצטרף למשחק שיטיס אתכם לגמר היורו. נסו בעצמכם

(גודל טקסט)

הצטרפו ליורוגולס, המשחק שיטיס אתכם לגמר יורו 2016. בוחרים 5 שחקנים, צוברים שערים והזוכה יקבל דיל שכולל טיסות, מלון וכרטיס זוגי לגמר הגדול בסטאד דה פראנס. ואתם לא היחידים עם חוש ריח משובח ברחבה. 

מונס דאבור, שחתם לאחרונה בזלצבורג, סיים ממש לא מזמן עונה היסטורית בשביל כדורגל ישראלי. החלוץ סיים כמלך שערי הליגה השווייצרית עם 19 כדורים ברשת במדי גראסהופרס ושבר את שיא הכיבושים עבור ליגיונר באירופה. אז בזמן החופשה בדרך לאוסטריה, הוא הגיע לקרוע רשתות גם ב-יורוגולס

יורוגולס: לחצו כאן, הירשמו והתחילו להבקיע

לרגל המשחק שלנו בספורט1, חלוץ הנבחרת הרכיב חמישיה משובחת במיוחד. בראש ובראשונה, הוא שיבץ בחוד את תומאס מולר, הסקורר של נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן. מיד אחריו הוא הלך על בטוח עם כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי הליגה הספרדית וליגת האלופות. בבית כמו שקיבלה פורטוגל מדובר בבחירה חכמה במיוחד. 

הבחירה השלישית של דאבור מגיעה מהנבחרת המקומית. אנטואן גרייזמן, חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת, הבקיע במהלך העונה החולפת 22 שערים בליגה הספרדית – רק אחד מתוכם מהנקודה הלבנה. את שתי העמדות הנוספות תופסים אצלו רומלו לוקאקו, חלוץ בלגיה ואברטון, והארי קיין – החלוץ המרכזי של נבחרת אנגליה וטוטנהאם. 

חושבים שתצליחו לכבוש יותר מדאבור? הירשמו למשחק יורוגולס, בחרו 5 סקוררים ונסו לזכות בדיל חלומי לגמר יורו 2016. אז למה אתם מחכים? צאו לדרך

יורוגולס: לחצו כאן, הירשמו והתחילו להבקיע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי