חובאן יפתח: "רוצים לשמח את כל המדינה"

חובאן
חובאן | צילום: Gettyimages

רומניה מחכה לאלבניה ומקווה לעלות לשמינית. היריבה מחפשת היסטוריה

(גודל טקסט)

שתיים מהנבחרות הפחות "סקסיות" ביורו 2016, רומניה ואלבניה, ייפגשו הערב בליון (22:00, שידור ישיר בספורט2) למשחק הנעילה בשלב הבתים, כששתיהן עדיין מפנטזות על הכרטיס לשמינית הגמר.

הרומנים, שמחזיקים במאזנם נקודה והפרש שערים 3:2, יודעים כי גם ניצחון מינימלי עשוי להספיק בשביל לעלות שלב. אלבניה, אחרי שני הפסדים והפרש שערים 3:0, זקוקה לנס כדי להיות בשמינית הגמר, אבל היא לפחות תנסה לסיים את הטורניר עם ניצחון היסטורי. מעבר לכך, לשחקנים האלבנים הובטח בונוס של 1.5 מיליון יורו על ניצחון.

מאמן רומניה אנגל יורדנסקו מתכוון לעלות עם הרכב התקפי ויציב בחוד את החלוצים דניס אליבק (אסטרה ג'יורג'יו) וניקולאה סטאנצ'ו (סטיוואה בוקרשט). בקישור אמור לפתוח אובידיו חובאן, קשרה של הפועל באר שבע, שפתח גם נגד צרפת, אבל סופסל נגד שווייץ. "אנחנו מאוד מפוקסים במשחק ורוצים להביא למדינה הרבה הנאה", אמר חובאן.


רומניה תשיג כרטיס לשמינית? (gettyimages)

יורדנסקו, הגדיר את המשחק כ"גמר הטורניר עבור רומניה" והוסיף: "זה משחק של דור שלם. ביורו 2000 עלינו לרבע הגמר, ננסה לעשות זאת גם הפעם. זה משחק שיכול לתת הנאה עצומה לאוהדים שלנו. יש לנו שלושה שחקנים במצב עדין בגלל פציעות". 

כאמור, ניצחון של רומניה לא יבטיח לה מיידית את הכרטיס לשמינית הגמר, אלא אם כן היא תביס את אלבניה ובמקביל שווייץ תפסיד לצרפת. אם תסיים "רק" במקום השלישי, רומניה תצטרך לחכות לתוצאות של שאר הבתים כדי לדעת אם השיגה את המקום בשלב הנוק-אאוט.


רוצים לסיים את הטורניר עם טעם מתוק. שחקני אלבניה (gettyimages)

הרכבים משוערים

רומניה: צ'יפריאן טאטרושונו; ראזבן ראץ, כריסטיאן סאפונרו, ולאד קיריקש, דראגוש גריגורה; מיחאי פינטילי, אובידיו חובאן, עדי פופה, בוגדאן סטנקו; ניקולאה סטאנצ'ו, דניס אליבק.

אלבניה: אטריט ברישה; אלסייד היסאיי, לוריק צ'אנה, מרגים מבראיי, אנסי אגולי; ארגיש קאצ'ה, אנדי לילה, אודיסה רושי, אמיר אבראשי, ארמיר לניאני; סוקול ציקאלשי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי