חוזרת לעצמה: ניצחון שני ברצף למילאן, 0:2 על לאציו

|

שער לקבאני ב-0:3 לפ.ס.ז' על דיזון. סביליה גברה 0:1 על בטיס בדרבי

(גודל טקסט)

מילאן ניצחה 0:2 את לאציו במסגרת המחזור החמישי באיטליה ועלתה זמנית למקום השלישי בטבלה.

 

היה זה ניצחונם השני ברציפות של הרוסונרי, כאשר גם הפעם קרלוס באקה נמנה בין הכובשים עם שערו החמישי באותו מספר של משחקי ליגה. אמבאיי ניאנג, שרשם החמצה ענקית מוקדם יותר, השלים את הניצחון בפנדל מוצלח בדקה ה-74.

 

 

שחקניו של וינצ'נזו מונטלה, שטרם סיימו משחק ליגה בתוצאת תיקו (3 ניצחונות ו-2 הפסדים), ינסו להמשיך במומנטום ביום ראשון כאשר יפגשו את האקסית של מאמנם, פיורנטינה.

 

ניצחון שני ברצף. שחקני מילאן (GettyImages)

 

פ.ס.ז' – דיז'ון 0:3

לפני שבוע, הפריזאים לא הפסיקו להחמיץ מול ארסנל בליגת האלופות, והחמיצו שתי נקודות יקרות. המחמיצן העיקרי היה אדינסון קבאני, שפעם אחר פעם כשל בניסיונות להכניע את התותחנים. ביום שישי קאן המסכנה נאלצה לספוג את התסכול של אלופת צרפת שחוררה את רשתה עם 0:6 מוחץ, כאשר האורוגוואי מתכבד בלא פחות מארבעה שערים.

 

הפעם פ.ס.ז' חגגה מול דיז'ון הצנועה, וקבאני הוסיף שער חמישי למאזנו בארבעה ימים. אדם לאנג (עצמי) ולוקאס מורה הוסיפו, והאלופה חולפת זמנית על פני מונאקו ועולה למקום הראשון הכל כך מוכר לה.

 

איפס את הכוונת. קבאני (AFP)

 

סביליה עלתה זמנית למקום השני

סימני השאלה סביב חורחה סמפאולי הולכים ומתפזרים. אמרו שהוא מאמן של קבוצות קטנות ושל נבחרת, כאילו שפשוט לנצח פעמיים את ליאו מסי וארגנטינה בגמר הקופה, ולא בטוח שהוא יתאים לרמות הגבוהות. אז אמרו. המאמן הארגנטיני הוליך את סביליה, עם סגל שנחלש לעומת הקבוצה של אונאי אמרי שזכתה שלוש פעמים בליגה האירופית, לניצחון ביתי שלישי רצוף, הפעם 0:1 מול בטיס בדרבי של בירת אנדולוסיה. הבלם גבריאל מרקדו נגח את שער הניצחון בדקה ה-51 לאחר כדור חופשי אותו הגביה סמיר נאסרי. תחת סמפואלי הרוחיבלאנקוס נראים רעבים וקשוחים ובלתי מנוצחים אחרי חמישה מחזורים. 

במשחק נוסף: מלאגה (רמירס, אניסרי) – אייבר (נאנו) 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי