חזרו לחייך: 0:5 לליברפול, צמד לבאטשואי ושער לחמד

חזרה מתוקה להרכב. אוריגי
חזרה מתוקה להרכב. אוריגי |

גביע הליגה: קלופ התאושש מול ברטון, 2:3 לצ'לסי, 2:4 לברייטון והישראלי

(גודל טקסט)

הסיבוב השני של גביע הליגה האנגלי יצא לדרך עם לא פחות מ-21 משחקים, כולל חלק מקבוצות הפרמייר-ליג, כאשר במוקד ליברפול חזרה לנצח ואפילו להביס, מיצ'י באטושאי הרשים בבכורה שלו בהרכב של צ'לסי, תומד חמד עלה מהספסל וכבש בניצחון של ברייטון ופיטר קראוץ' הוותיק הוסיף עוד שלושער לרפרטואר.

 

 

ברטון אלביון – ליברפול 5:0

שלושה ימים אחרי ההפסד המפתיע לברנלי, יורגן קלופ עלה בהרכב חזק וקצר את הפירות עם הופעה משכנעת שעשויה להשיב לשחקניו את הביטחון.

 

דיבוק אוריגי פתח לראשונה העונה בהרכב והשיב עם השער בדקה ה-15, רוברטו פירמינו הכפיל כעבור שבע דקות ושער עצמי של טום ניילור (61) העניק לאדומים יתרון 0:3. זה היה הזמן של קלופ לשלוח את דניאל סטארידג' למערכה, והחלוץ לא איכזב עם צמד (78 ו-83) שחתם את התוצאה.

 

צמד מהספסל. סטארידג' (GettyImages)

 

כעת ליברפול חוזר לפרמייר-ליג ושם מחכה לה תקופה לא פשוטה בכלל. טוטנהאם תהיה היריבה כבר בשבת, לסטר במחזור אחרי וצ'לסי בעוד כשלושה שבועות. לכן הצורך בניצחון הערב היה קריטי, והוא הגיע.

 

הופעה טובה. קלופ (AFP)

 

צ'לסי – בריסטול רוברס 2:3

המשחק השלישי של הבלוז העונה, מסתיים גם הוא על חודו של שער. אך בניגוד לפעמים הקודמות בהן דייגו קוסטה חילץ את צ'לסי בדקות הסיום, הפעם אנטוניו קונטה הסתדר בלעדיו.

 

מיצ'י באטושאי חגג הופעת בכורה בקריירה בהרכב וענה עם צמד במחצית הראשונה (29 ו-41), באמצע ויקטור מוזס הוסיף שער ללונדונים (31) ופטר הארלי צימק לאורחים (35). ובגלל שאין משחק העונה בסטמפורד ברידג' בלי דפיקות לב, אליס האריסון החזיר את בריסטול לתמונה עם פנדל בדקה ה-48, אבל לא יותר מזה.

 

בכורה נהדרת בהרכב. באטשואי (AFP)

 

קונטה נשאר מושלם בצ'לסי עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. בשבת הוא מארח את ברנלי הצנועה, שתנסה לעקוץ גם את הבלוז.

 

אוקספורד – ברייטון 4:2

 

תומר חמד ובירם כיאל צפו הפעם מהספסל בחבריהם מתמודדים עם הקבוצה ממרכז הליגה השלישית. סם אדקוגבה העלה את השחפים ליתרון כבר אחרי 120 שניות, אך ווסלי תומאס איזן עבור המקומיים בדקה ה-28, וכך התוצאה נשמרה לאורך דקות רבות.

 

לכן, בדקה ה-62 כריס יוטון הבין שהוא זקוק לחמד על הדשא, ותוך רבע שעה ברייטון השיגה את המפנה. קזנגה לואלואה החזיר השחפים ליתרון (75), חמד בישל לאלביס מאנו (81) וקינח את שער משלו (85). דן קרולי רק צימק בתוספת הזמן. בירם כיאל לא שותף.

 

סטיבנג' – סטוק 4:0

 

ב-26.8.2010 טוטנהאם אירחה את יאנג בויז השוויצרים במוקדמות ליגת האלופות וניצחה 0:4. את ההצגה גנב פיטר קראוץ' שכבש שלושער נהדר וחשוב לקבוצתו.

 

שש שנים, פחות שלושה ימים, חלפו מאז והענק הבלונדיני הצליח לשחזר את ההישג, אם כי בגביע הליגה ומול יריבה נחותה בהרבה אך עדיין – שלושער הוא שלושער, ובגיל 35 כשהוא כבר לא בדרך קבע בהרכב זה ודאי ציון דרך משמעותי עבורו.

 

קריסטל פאלאס – בלאקפול 0:2

כריסטיאן בנטקה, הרכש היקר בתולדות קריסטל פאלאס, ערך הופעת בכורה במדים החדשים. הבלגי לא כבש ב-45 הדקות בהן שותף, אך סקוט דאן (25) וקונור וויקהאם (47) שהחליף את בנטקה כן מצאו את הרשת.

 

תוצאות בולטות נוספות: אברטון – יאוביל 0:4, אקסטר סיטי – האל 3:1, ניוקאסל – צ'לטנהאם 0:2, פטרבורו – סוונזי 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי