חלום אמריקאי: מקסיקו ניצחה 1:3 את אורוגוואי

מרקס. שער ניצחון
מרקס. שער ניצחון | צילום: AFP

שער נפלא, 5 דקות לסיום, סידר פתיחה מצוינת לאצטקים. ניצחון גם לוונצואלה

(גודל טקסט)

משחקי בית ג' בקופה אמריקה החלו הלילה (בין ראשון לשני) כאשר במוקד היה הניצחון הדרמטי של מקסיקו 1:3 על אורוגואי, כאשר במשחק השני וונצואלה הצליחה לגבור 0:1 על ג'מייקה.

 

מקסיקו – אורוגואי 1:3

בניגוד לאצטדיונים הריקים יחסית בקופה, אלפי מקסיקנים גדשו הלילה (בין ראשון לשני) את היציעים באצטדיון בפיניקס ויצאו מאושרים כשהטריקולור שלהם פתחו את הטורניר ב-1:3 על אורוגוואי.

 

 

המחצית הראשונה היתה כולה מקסיקו. שער עצמי של אלברו פריירה כבר בדקה הרביעית נתן יתרון לחבורה של אוסוריו שלא הורידה רגל מהגז. חסוס קורונה ליהטט, הקצב היה מסחרר אך המקסיקנים לא השכילו לכבוש את השני. עוד לפני ההפסקה קבאני הספיק להחמיץ אחד על אחד מול טלאברה והמקסיקנים ירדו להפסקה עם רוח גבית כשמתיאס וסינו ספג צהוב שני והורחק.

 

אם חשבתם שזה הכריע את ההתמודדות, אז ממש לא ככה. טבארס העיר את שחקניו שיצאו למחצית שניה אחרת לגמרי.

 

אוהדי מקסיקו. גדשו את היציעים (AFP)

 

אחרי החמצה גדולה של רולאן גם מאזן השחקנים השתווה כשאנדרס גווארדאדו ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-73. השוויון הגיע דקה לאחר מכן. כדור חופשי של קרלוס סאנצ'ס מצא את הראש של דייגו גודין והקפטן בשער אופייני איזן.

 

דווקא כשנדמה היה שאנחנו הולכים למשחק ללא הכרעה הגיע רפא מארקס הוותיק ודקה ה-85 שלח טיל לרשת הגבוהה מתוך הרחבה, 1:2 לטריקולור המאושרים ולאלפי האוהדים ביציעים. הרווינג לוסאנו קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. המחליף פרץ טוב בשמאל והעביר רוחב לראול חינם שהקפיץ לראש של הקטור הררה שנגח נהדר ורץ לחגוג.

 

קבאני שוב איכזב והסלסטה מחכה לסוארס שיושיע. מקסיקו? היא הראתה שצריך לקחת אותה בחשבון עד לשלבים המאוחרים.  

 

קבאני. שוב אכזב (AFP)

 

ונצואלה – ג'מייקה 0:1 (צפו בתקציר)

מיני הפתעה במשחק שפתח את הלילה. הלוס ליאנרוס, שנחשבים לאחת הנבחרות החלשות בטורניר הצליחו לגבור על מדינת הרגאיי, שהעפילה לגמר גביע הזהב בשנה שעברה.

 

ג'וזף מרטינז בעט כדור שטוח שחלף מתחת לשוער ג'מייקה אנרה בלאק בדקה ה-15. זה הספיק לניצחון מול הנבחרת שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-23, בשל הרחקתו של רודולף אוסטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי