חשש באיטליה שגרציאנו פלה יחמיץ את היורו

פלה. צרות לאנטוניו קונטה?
פלה. צרות לאנטוניו קונטה? | צילום: Gettyimages

החמיר פציעה מדצמבר. מתוכנן להיות החלוץ הבכיר בסגל של האזורי לטורניר

(גודל טקסט)

חלוצה של נבחרת איטליה, גרציאנו פלה, נטש את אימון הנבחרת בגלל פגיעה ברכו וגרם לדאגה לאונטוניו קונטה, שהסגל שבחר לא משופע גם ככה בשחקני התקפה רבים. במחנה האיטלקי חוששים שהפציעה לא תאפשר לו לקחת חלק במשחקי היורו, אך יערכו בדיקות נוספות במהלך היום (חמישי).

 

מדובר בפציעה שהתגלתה לראשונה בסוף חודש דצמבר. הוא שיחק עם זריקה במהלך משחקי חג המולד, אך לאחריהם נאלצה סאות'המפטון להשבית אותו לחודש. באחרונה הוא חזר לכושר טוב וכבש שישה שערי פרמיירליג בשמונה משחקים. הוא וסיידו מאנה סיימו את העונה כמלכי השערים של קבוצתם עם 11 שערים כל אחד.

 

 

ביום ראשון האחרון כבש שער ניצחון לאיטליה נגד סקוטלנד 0:1 במלטה ב משחק הכנה. מלבד פלה יש לאיטליה בחוד את צירו אימובילה, לורנצו אינסיניה, אדר וסימונה זאזא, אבל פלה אמור להיות החלוץ המוביל של הנבחרת. איטליה תשחק ביום שני נגד פינלנד לפני משחקה הראשון מול בלגיה ב-13 ביוני ביורו 2016.

 

ג'יג'י בופון שלא התאמן אתמול בגלל פציעה קלה רשם שיא מיוחד כשהוא השחקן שנכלל יותר מכל שחקן אירופי אחר בסגלי הנבחרת בטורנירים הגדולים. מאז מונדיאל 1998 (למעט יורו 2000) ועד יורו 2016, בופון נכלל בסגל הסקוואדרה אזורה. החל ממונדיאל 2002 הוא גם היה השוער הראשון של הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי