טבס ודיבאלה מחוץ לסגל ארגנטינה לקופה אמריקה

מרטינו לא מחזיק ממנו. טבס
מרטינו לא מחזיק ממנו. טבס | צילום: gettyimages

מרטינו פרסם את 23 השחקנים שיייסעו לארה"ב. מסי, היגוואין ואגוארו בפנים

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה בארגנטינה עם פרסום סגל הנבחרת לקופה אמריקה, שייפתח בעוד כשבועיים בארה"ב. שניים מהכוכבים הגדולים של הנבחרת, קרלוס טבס ומי שנחשב ליורש שלו ביובנטוס פאולו דיבאלה לא נכללים בסגל 23 השחקנים שפרסם המאמן חרארדו מרטינו.

 

נראה שמרטינו לא מחזיק מטבס, וזאת למרות שהוא סייע לבוקה ג'וניורס לזכות באליפות ארגנטינה ולהגיע לחצי גמר הליברטדוררס, שנה בלבד לאחר שעזב את הגברת הזקנה במדיה זכה בשתי אליפויות, גביע ואף הופעה בגמר ליגת האלופות. מחליפו באלופת איטליה דיבאלה, שכבש העונה 23 שערים, אמור לשחק במדי נבחרת איטליה במשחקים האוליפיים בריו, ואולי זו הסיבה שהוא נותר בחוץ. הוא מבוקש גם בברצלונה וגם בריאל מדריד, אבל הוא כבר הודיע שיישאר ביובה.

 

 

למרות חסרונם של שני החלוצים, ארגנטינה עדיין תהנה משירותיו של השחקן הטוב בעולם ליאו מסי שכמובן זומן, לצדו של גונסאלו היגוואין הלוהט שהשווה העונה את שיא הכיבושים בליגה האיטלקית עם 40 שערים. חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו גם נכלל בין 23 השחקנים, ויחד עם אנחל די מריה האלביסלסטה עדיין תציג את אחת ההתקפות החזקות בטורניר.

 

גם הוא בחוץ. דיבאלה (gettyimages)

 

ארגנטינה נמצאת בבית 4 יחד עם בוליביה, פנמה ואלופת דרום אמריקה צ'ילה, נגדה היא גם תפתח את משחקיה ב-6 ביוני בשחזור גמר הטורניר משנה שעברה.

 

הסגל המלא

שוערים: סרחיו רומרו (מנצ'סטר יונייטד), נאהול גוזמן (טיגרס), מריאנו אנדוחאר (אסטודיאנטס).

 

שחקני הגנה: פקונדו רונקאליה (פיורנטינה), מרכוס רוחו (מנצ'סטר יונייטד), ניקולאס אוטאמנדי (מנצ'סטר סיטי), רמירו פונס מורי (אברטון), גבריאל מרקאדו, ג'ונתן מאידאנה (ריבר פלייט), ויקטור קואסטה (אינדנפנדיאנטה).

 

קשרים: חבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), אוגוסטו פרננדס, מתיאס קראנביטר (אתלטיקו מדריד), אבר באנגה (סביליה), לוקאס ביגליה (לאציו), אריק לאמלה (טוטנהאם), חבייר פסטורה, אנחל די מריה (פאריס סן ז'רמן).

 

חלוצים: ליאו מסי (ברצלונה), גונסאלו היגוואין (נאפולי), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), ניקולאס גאיטאן (בנפיקה), אזיקוול לאבסי (הבי צ'יינה פורטון).

 

עדיין, לארגנטינה יש את אחת ההתקפות הכי חזקות בטורניר. אגוארו ומסי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי