טורס: "לא מעוניין להיות בסגל של ספרד ליורו"

אל ניניו. חזר ליהנות מכדורגל
אל ניניו. חזר ליהנות מכדורגל |

חלוץ אתלטיקו הפתיע בראיון לרדיו "מארקה": "לא ארחיב כדי לא לפגוע"

(גודל טקסט)

פרננדו טורס חזר לחיים, אין דרך אחרת לתאר זאת. החלוץ המושמץ הגיע לאתלטיקו מדריד ותחת דייגו סימאונה מתחיל להזכיר את ימי השיג בקריירה שלו, ועל התצוגה שלו אמש מול באיירן מינכן (0:1) אף זכה להיכנס לנבחרת השבוע של ליגת האלופות.

בראיון שהעניק החלוץ לרדיו של "מארקה", הוא סיפר על העתיד, הימים הגדולים כנער באתלטיקו ובליברפול והאם הוא בכלל חולם להיות ביורו 2016 ולשחק במדי ספרד בקיץ הקרוב.

"מה שעשינו זה פנטסטי. זה מרגיש לא אמיתי שאנחנו יכולים ליהנות ככה. נהניתי מאתלטיקו כשישבתי ביציע כשחקן בקבוצות אחרות, אבל לחוות את זה עם הקבוצה על כר הדשא זה משהו מיוחד, אני אוהב ונהנה מכל דקה. מה יהיה הלאה? אני מעדיף להתרכז בהווה. הדבר החשוב ביותר הוא לחיות את הרגע".

"אל ניניו". הקורה מנעה ממנו שער ענק מול באיירן (AFP)

ולמרות שסרב להסתכל שבוע קדימה, נשאל בשנית "אל ניניו" על סיכויי קבוצתו בליגת האלופות והצליח להתחמק גם הפעם: "הסיכוי הכי טוב שלנו לעבור את באיירן ולהשיג את הכרטיס לגמר במילאנו הוא דרך ניצחון בליגה על ראיו. זה משחק הבא שלנו ואם ננצח אותו נגיע למפגש הגומלין מול באיירן אחרי ניצחון, וזה תמיד טוב יותר. נתמקד בכל משחק בשעתו".

על כך שחזר לככב בוויסנטה קלדרון, כפי שעשה בתחילת דרכו, ענה: "הייתה נקודה שהייתי צריך משהו שיחזיר לי את ההתרגשות מהמשחק, שוב להרגיש מחוייב ושאני חלק מקבוצה שמתחרה על תארים. במקום אחר לא הייתי מצליח לעשות זאת, לחזור לכאן זה מה שהייתי צריך לעשות, נלחמתי כדי לעשות משהו שרציתי תמיד. אני בר מזל שמשפחתי תומכת בהחלטות שלי".

לקראת סיום נשאל החלוץ על יורו 2016 בצרפת: "אני מעריץ גדול של אריץ אדוריס, גיל זה רק מספר והוא רושם עונה יוצאת מן הכלל. אם אני רוצה להיות ביורו? אני לא אבקש זימון והאמת שאני גם לא מעוניין. מה שאני רוצה וחושב יישאר אצלי, אני לא רוצה לומר מילים שיפגעו באווירה, אבל אין לי בעיה עם המאמן ויסנטה (דל בוסקה) או שאר הצוות".

מעדיף שלא לשתף את מחשבותיו ומוותר על מקומו ביורו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי