יונייטד בחצי גמר הגביע אחרי 1:2 על ווסטהאם

ראשפורד. שינה את הנרטיב של העונה?
ראשפורד. שינה את הנרטיב של העונה? | צילום: Gettyimages

ראשפורד כבש ראשון, פלאיני הכפיל. האם לואי ואן חאל יחגוג בסיום העונה?

(גודל טקסט)

בחג המולד לואי ואן חאל כבר התחיל לארוז מזוודות, אך לאחר הניצחון 1:2 על ווסטהאם, הוא כבר יכול לפנטז על סיום חלומי עם הנפת גביע, תואר בו מנצ'סטר יונייטד לא זכתה מאז 2004.

 

השדים האדומים הגיעו לאפטון פארק בידיעה שהם חייבים לנצח את הפטישים, שנמצאים בכושר מצוין ולא הפסידו בבית במשך 16 משחקים רצופים. הפתיחה היתה מהוססת, אך הם ידעו לשלוט בקצב המשחק ובמחצית השנייה זה בא לידי ביטוי.

 

 

מרכוס ראשפורד, אולי השחקן שאחראי יותר מכולם לשינוי הנרטיב של העונה, העלה ליתרון בדקה ה-54 בשער מרהיב, בעוד מרוואן פלאיני הצליח להכפיל 13 דקות מאוחר יותר. גמור? לא ממש.

 

ואן חאל. יכול להתחיל לחייך (gettyimages)

 

השחקנים של סלאבן ביליץ' החליטו להתעורר וצימקו את התוצאה לאחר של ג'יימס טומקינס והכניסו את המארחים למגננה. הלחץ כמעט ועבד דקה לסיום הזמן החוקי, כאשר ווסטהאם הצליחה להשוות, אך השער נפסל בגלל נבדל של שייקו קויאטה ואוהדי יונייטד החלו בחגיגות, כאשר אפילו וויין רוני נכנס ורשם דקות ראשונות לאחר חודשיים.

 

יונייטד תשחק בחצי הגמר נגד אברטון ב-23 באפריל, כשבהתמודדות המקבילה ייפגשו ווטפורד וקריסטל פאלאס. ווסטהאם יכולה עכשיו להתפנות למאבק מול מנצ'סטר סיטי על המקום הרביעי שמעניק כרטיס לליגת האלופות.

 

הרכבים

 

וסטהאם: דארן רנדולף; מיקייל אנטוניו, ג'יימס טומקינס, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול; שייקו קויאטה, מארק נובל, מנואל לאנסיני (עמנואל  אמניקה/ 74); אנר ולנסיה (ויקטור מוזס/ 62), דמיטרי פאייט, אנדי קארול. 

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; טימותי פוסו-מנסה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, מרכוס רוחו (אנטוניו ולנסיה/ 68); מרוואן פלאיני, מייקל קאריק, אנדר הררה (מורגן שיינדרלין/ 76); ג'סי לינגארד, אנתוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד (וויין רוני/ 90).

 

מהלך המשחק

דקה 18

הזדמנות ראשונה במשחק. פלאיני קיבל כדור ברחה, הסתובב ובעט למסגרת, אך רנדולף היה במקום והדף לקרן.

דקה 34

ראשפורד השתחרר ושלח כדור עומק נפלא ללינגארד בתוך הרחבה, הקשר בעט שטוח, אך רנדולף זינק טוב והדף.

דקה 54

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: ראשפורד קיבל כדור, חדר לרחבה, להטט והטעה שני מגנים וירה כדור מסובב לפינה של רנדולף. שער מרהיב.


ראשפורד חוגג. ילד פלא (gettyimages)

דקה 67

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: הגנת ווסטהאם חלמה, מרסיאל ניסה לבעוט, אך הכדור פגע בפלאיני, הטעה את רנדולף וחדר לרשת.


פלאיני. שער שיעלה את השדים האדומים לחצי הגמר? (gettyimages)

דקה 79

ווסטהאם צימקה ל-2:1: כדור קרן של הפטישים הגיע לקארול שנגח למרכז הרחבה, טומקינס הגיע ראשון ונגח את השער המצמק.


קארול. הפעם הסתפק רק בבישול (gettyimages)

דקה 89

איזו דרמה. ווסטהאם כבשה, אך השער נפסל בשל נבדל של קויאטה.

דקה 90

גם באפטון פארק כמו על הרגליים. וויין רוני חזר למגרש, לראשונה לאחר חודשיים.


רוני. חוזר לכושר לקראת היורו? (gettyimages)

 

קריסטל פאלאס – אברטון 0:0
במשחק מוקדם מהמחזור ה-35 בפרמייר-ליג, נפרדו קריסטל פאלאס ואברטון ב-0:0 מאכזב. הטופיס שנמצאים בכושר פחות טוב אך ינסו להעיף את יונייטד מהגביע סיימו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ג'יימס מק'ארתי בצהוב שני בדקה ה-52. כנראה שרק גביע יציל את רוברטו מרטינס בניסיון לשמור על המשרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי