יורדנסקו: ננסה לנצל את הבעיות של צרפת בהגנה

יורדנסקו באימון. ניטחון עצמי רב
יורדנסקו באימון. ניטחון עצמי רב | צילום: Gettyimages

מאמן רומניה לקראת משחק הפתיחה (שישי, 22:00, שידור ישיר כאן באתר)

(גודל טקסט)

לקראת המשחק בין צרפת לרומניה שיפתח ביום שישי את טורניר היורו בצרפת קיימה הנבחרת האורחת, רומניה  מסיבת עיתונאים. כל ההימורים מדברים על כך שצרפת תרשום ניצחון ודאי במשחק הפתיחה בסטאד דה פראנס (22:00, שידור ישיר כאן באתר ספורט1, בספורט1 HD ובערוץ 10). 

 

מאמן רומניה, אנגל יורדנסקו, הצהיר: "עבור רומניה זה כבוד עצום לשחק במשחק הפתיחה של היורו. למדנו אותם מצוין ואנחנו יודעים בדיוק למה הם מסוגלים. אנחנו משחקים נגד המארחת והם הפייבוריטים לנצח. ברור שזו נבחרת הכי טובה בטורניר והשחקנים שלה שווים מאות מיליוני יורו, כך שאנחנו מגיעים כאנדר דוגס מושלמים. אין ספק שלצרפת יש אולי את הנבחרת הכי חזקה עם שחקנים מאוד התקפיים. אני מאמין שהם יפתחו חזק מאוד את המשחק ונאלץ לעמוד מול התקפות בלתי פוסקות כך שיהיה חשוב מאוד לא לספוג בפתיחה". 

 

 

יחד עם זאת, יורדנסקו, שזו הפעם השלישית שהוא מאמן את הנבחרת בקדנציות שונות, הדגיש שהוא אופטימי: "יש לצרפתים כמה בעיות בהגנה ואנחנו מתכוונים לנצל זאת. לא נסתגר בהגנה. יש לנו ביטחון בעצמנו ונראה שאנחנו נבחרת תחרותית". 

 

בלם נאפולי ורומניה, ולאד קיריקש, אמר: "אני קורא לאוהדים שלנו לדחוף אותנו בסטאד דה פראנס. אני מקווה לא לאכזב אותם. הייתי אומר שזו חוויה עצומה עבורנו. עבור כל מהשחקנים שלנו זה המשחק הכי חשוב בקריירה". לשאלה אם הוא לא חושש מפיגועים אמר: "אנחנו מרגישים בטוחים בצרפת". 

 

מיחאי פינטילי אקס הפועל תל אביב אמר: "אני בוחר במילה אחת לסכם את ההרגשה שלנו – שמחה עצומה לקראת המשחק. אני מאמין בסיכויים שלנו להפתיע". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי