יורו בערב, קופה אמריקה בלילה: שידורים בספורט1

קופה אמריקה 2016
קופה אמריקה 2016 | צילום: Gettyimages

ארה"ב מארחת טורניר חגיגי לרגל 100 שנים למפעל. פנו לעצמכם זמן לישון בצהריים

(גודל טקסט)

חברת צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט1 וספורט2, רכשה את זכויות השידור לטורניר קופה אמריקה שיתקיים בין 3 ל-26 ביוני בארצות הברית, טורניר הנערך לציון 100 שנים לאליפות האומות הוותיקה בעולם. זאת הפעם הראשונה שאליפות דרום אמריקה תיערך מחוץ ליבשת, ותתקיים במקביל לאליפות אירופה, שמתקיימת השנה בצרפת.

עשרה איצטדיונים בעשר ערים שונות יארחו את הטורניר, כשהגדול בהם הוא איצטדיון רוז בול שבפסדינה (קליפורניה) שאירח את גמר מונדיאל 1994. בפעם הראשונה ישתתפו במפעל 16 נבחרות, שחולקו לארבעה בתים כשבכל בית ארבע נבחרות.

בבית א' ישחקו המארחת ארה"ב, קולומביה החזקה, קוסטה ריקה ופראגוואי. בבית ב' תפגוש ברזיל, שלא זכתה בקופה מאז 2007, את אקוואדור, האיטי ופרו. בבית ג' מקסיקו ואורוגוואי של סוארס וקבאני הן הפייבוריטיות להעפיל לרבע הגמר, כשוונצואלה וג'מייקה ינסו להפתיע. בבית ד' ישחזרו ארגנטינה וצ'ילה את גמר הקופה האחרון, לצד מפגשים עם בוליביה ופנמה.


מסי, ישאיר שוב את ברזיל מאחור? (gettyimages)

הנבחרות שיסיימו במקומות הראשון והשני בכל בית יעפילו אוטומטית לשלב רבע הגמר. כל 32 משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בערוצי ספורט1 באיכות HD, כולל הגמר הגדול ב-26 ביוני. לאוהבי הכדורגל צפויה חגיגה אמיתית, עם מרתון של שידורים ישירים בערוצי ספורט1 ממשחקי יורו 2016 בשעות הערב, וממפגשי הקופה בשעות הלילה.

אנחנו גאים להביא שוב את שידורי הטורנירים היוקרתיים ביותר לקהל צופינו ולאוהדי הכדורגל בישראל. נמשיך להוביל את שידורי הספורט ולהביא את אירועי הספורט הגדולים בעולם לקהל הצופים בארץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי