יחכו לספטמבר: נדחה הדרבי בין סיטי ליונייטד

מוריניו והחניכים
מוריניו והחניכים |

מזג האוויר במזרח וסופות גשמים גרמו לביטול. כעת: הפנים ל-10 בספטמבר

(גודל טקסט)

זו היתה אמורה להיות הצגה ראשונה אבל בעקבות תנאי מזג האוויר בסין נדחה העימות המתוכנן בין מנצ'סטר יונייטד מול סיטי או ז'וזה מוריניו נגד פפ גווארדיולה – זה אמור להיות אחד משיאי העונה בפרמייר-ליג, אך כאמור ייאלצו להמתין עתה לפחות עד ה-10 בספטמבר, אז ייערך הדרבי הראשון בליגה באולד טראפורד.

 

ההכנות למשחק ספגו הרבה מכות. גשם כבד שהפך את כר הדשא באצטדיון "קן הציפור" האולימפי ספוג מים ומסוכן לשחקנים. שני המאמנים הורו לשחקנים שלהם להיזהר מפציעות. מנגד, השחקנים עצמם מתלוננים על החום והלחות בסין ובעקבות סופת הגשמים גם מכירת הכרטיסים לא היתה בשיאה.

 

 

על יונייטד עבר יום לא קל. תחילה המטוס שלהם נאלץ לנחות נחיתת חירום בעיר אחרת בגלל מזג האוויר, כר הדשא באיטדיון לדברי מוריניו מזעזע ואת האימון נאלצו לעשות באצטדיון אחר. גם שחקני הסיטי לא מרוצים. הם התלוננו שהחדרים במלון מריחים רע מעשן והתנאים לא מספקים אותם.

 

 

Due to recent weather events, tournament organisers & participating clubs have decided to cancel tonight's International Champions Cup game.

— Manchester United (@ManUtd) July 25, 2016

 

"זה המשחק האחרון ואז נוכל לחזור הביתה ולהתאמן בתנאים טובים. עבורי דרבי זה בליגה, בגביעי האנגלי או בגביע ולא משחק ידידות", אמר מוריניו עוד לפני שנודע על הדחיה.

 


חולם על הבית, מוריניו (Gettyimages)

 

מוריניו נאלץ לנהל את מסיבת העיתונאים על כר הדשא אחרי שלחדר העיתונאים הלא ממוזג בו היו 40 מעלות נכנסו עשרות אנשים.

 


חם שם במזרח (Gettyimages)

 

שתי הקבוצות יריבות גם בכל הקשור לשחקני רכש כשהן מקיימות מאבק על החלוץ גבריאל ז'סוס הברזילאי. סיטי הציעה עליו 32 מיליון יורו, יונייטד מוכנה לשלם 35 מיליון יורו. אחרי המשחקים בריו הוא כנראה ישחק באחת משתיהן.

 


גווארדיולה משגיח, ימריא להמשך מסע המשחקים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי