יסתדרו ללא בנזמה? פורסם סגל צרפת ליורו

פוגבה וגרייזמן
פוגבה וגרייזמן | צילום: Gettyimages

דשאן זימן את פאייט, קבאיי ומרסיאל. שניידרלין, גמיירו ובן ערפה נותרו מאוכזבים

(גודל טקסט)

מארחת היורו צרפת חיכתה בכיליון עיניים לטורניר אותו תארח מה-10 ביוני. מאמן הטריקולור, דידייה דשאן החליט על 23 השחקנים אותם יקח למסע כשמיליוני צרפתים מקווים שיסתיים עם הנפה בשער הניצחון בפאריס.

 

מי שכמובן נותר בחוץ הוא כרים בנזמה מריאל מדריד, זכר לאותה פרשה מפורסמת של סחיטת חברו, מת'יו ולבואנה. גם ממאדו סאקו מליברפול שצפוי להיות מושעה לתקופה ארוכה אחרי שהודה בשימוש בחומרים אסורים, יחמיץ את הטורניר.

 

 

אנטואן גרייזמן מאתלטיקו מדריד ואנטוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד ייכללו במצבת החלוצים כשדימיטרי פאייט מווסטהאם גם הוא בסגל. מי שנותר מאוכזב הוא מורגן שניידרלין ממנצ'סטר יונייטד שאחרי עונה חלשה לא זכה לזימון אלא רק במקרה של פציעה. גם חאתם בן ארפה שחווה עונה אדירה בניס ימתין במצבת הגיבוי וכמוהו שוער ויאריאל, אלפונס איראולה המוכשר.

 

צרפת תפתח את היורו ב-10 ביוני מול רומניה. בהמשך תפגוש את אלבניה ושווייץ בשחזור משלב הבתים של הגביע העולמי בברזיל, אז דרסו הצרפתים את השווייצרים.

 


פוגבה, הוא כמובן יהיה שם (Gettyimages)

 

הסגל המלא

שוערים: הוגו לוריס (טוטנהאם), סטיב מנדנדה (מארסיי), בנואה קוסטיל (ראן).

 

הגנה: רפאל וראן (ריאל מדריד), פטריס אברה (יובנטוס), לוקאס דין (רומא), כריסטוף ז'אלה (ליון), ז'רמי מתייה (ברצלונה), אליקים מנגאלה (מנצ'סטר סיטי), בקארי סאניה (מנצ'סטר סיטי), לורן קוסיילני (ארסנל).

 


פאייט, העונה הנהדרת השתלמה (Gettyimages)

 

קישור: בלייז מטוידי (פאריס סן ז'רמן), אנגולו קאנטה (לסטר), יוהאן קבאיי (קריסטל פאלאס), מוסא סיסוקו (ניוקאסל), פול פוגבה (יובנטוס), דימיטרי פאייט (ווסטהאם), לסאנה דיארה (מארסיי)

 

 

Schneiderlin among those left out of France's Euro 2016 squad. Koscielny & Giroud included. #afcpic.twitter.com/ZIRj3To2re

— Sam (@samuelJayC) May 12, 2016

 

התקפה: אנטואן גרייזמן (אתלטיקו מדריד), אוליביה ז'ירו (ארסנל), אנטוני מרסיאל (מנצ'סטר יונייטד), קינגסלי קומאן (באיירן מינכן), אנדרה-פייר ז'יניאק (טיגרס)

 


שניידרלין, המאוכזב התורן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי