יעקובו נבחן בבלגיה, סוזה סייע למכבי ת"א

יעקובו. נועלת הטבלה תחתים אותו?
יעקובו. נועלת הטבלה תחתים אותו? | צילום: Gettyimages

אקס מכבי חיפה עשוי לחתום בשורות מוסקרון. וגם: אברטון מחפשת חלוץ

(גודל טקסט)

פחות משבועיים נותרו עד סגירת חלון ההעברות באירופה, הנה העסקאות, המגעים והשמועות הלוהטות של יום שלישי (16.08.2016): 

החתמות

בשורה לא רעה לארבלדזה ולמכבי תל אביב: קשר היידוק ספליט הרבויה מיליץ' הקרואטי יצטרף לפיורנטינה, קבוצתו של פאולו סוזה, אקס הצהובים. הוא יגיע הערב לפירנצה כדי לחתום רשמית ולא יגיע ארצה עם הקרואטים למשחק ביום חמישי מול סגנית אלופת ישראל. הוא שיחק בכל ארבעת משחקי הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית.

מיליץ'. פיורנטינה אישרה את הגעתו, מכבי ת"א מודה לסוזה

זו אמנם לא בדיוק החתימה, אך איגביני יעקובו החל להיבחן במוסקרון הבלגית, נועלת הטבלה. חלוץ מכבי חיפה בעבר ימצא בית חדש לאחר שלא הצליח להשיג חוזה באנגליה?

כריסטיאן טיו הושאל עונה נוספת מברצלונה והוצג שוב כשחקן פיורנטינה, אחרי ששיחק חצי שנה כמושאל במועדון בעונה שעברה. קבוצתו של פאולו סוזה מחזיקה באופציית רכישה בסיום העונה.

DONE DEAL: Fiorentina have completed the signing of Cristian Tello from Barcelona. pic.twitter.com/7D8X8oQo2J

— Transfer Related (@TransferRelated) August 16, 2016

ולנסיה מצרפת בהשאלה את מריו סוארס, קשר אתלטיקו מדריד לשעבר ששיחק בווטפורד. העטלפים יחזיקו באופציה לרכישה בקיץ של השחקן בן ה-29, שעשוי לערוך בכורה מול לאס פלמאס.

מארק ווילסון, הבלם האירי של סטוק, חתם לשנתיים בבורנמות'

BREAKING: #afcb complete signing of @FAIreland international Marc Wilson from @stokecity: https://t.co/zDM1gOTKl0pic.twitter.com/WfENqKEeGR

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) August 15, 2016

גנק שילמה 2 מיליון יורו על הבלם הגמבי עומר קוליי, שהגיע מדיורגרדן השבדית. 

הקשר בן ה-28 פרנצ'סקו סרו חתם לשלוש שנים בבוקה ג'וניורס שרכשה 50 אחוז מכרטיסו מראסינג קלוב.

חלוץ ריבר פלייט רודריגו מורה עזב לאל הילאל מערב הסעודית. 

העולה החדשה לפרמייר-ליג ברנלי הודיעה על החתמתו של סטיבן דפור. החלוץ נרכש מאנדרלכט תמורת סכום שיא מועדון של 7.35 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לשלוש עונות.
 

OFFICIAL: We're delighted to announce the signing of @StevenDefour for a club-record fee. #WelcomeStevenpic.twitter.com/1MKaQcRTEs

— Burnley FC (@BurnleyOfficial) August 16, 2016

כדורגלן הנוער לשעבר של ברצלונה מוחה אל אוריאצ'י עבר בהשאלה מסטוק לשרוסברי מהליגה השלישית באנגליה. 

שמועות

למרות שאנטוניו קונטה טען שססק פברגאס שחקן חשוב לקבוצה, לפי פרסומים בספרד חאמס רודריגס הקולומביאני עשוי לעבור לצ'לסי וקשר בארסה לשעבר יעשה את הדרך ההפוכה לריאל מדריד. אם זה יקרה, מדובר בהחלט בעוד רעידת אדמה של מעבר שחקן מברצלונה לברנבאו. לואיס פיגו עשה זאת ישירות, ססק לפחות אחרי תחנת ביניים. עוד שחקן שעשוי לחתום בריאל מדריד הוא ז'ואאו מריו מספורטינג ליסבון, שהיה כבר בדרך לאינטר. 


בינתיים הוא רק מתחמם (gettyimages)

על פי "מירור", צ'לסי מנסה להחתים את מגן קלן יונאס הקטור, למרות שזה האריך חוזהו בקבוצה רק השבוע. לאנטוניו קונטה חסר מגן שמאלי אחרי שבאבא רחמן עבר בהשאלה לשאלקה.

ברצלונה עדיין מקווה להחתים חלוץ רביעי והמועמד המוביל כרגע, למרות רשימה ארוכה של שמות, הוא פאקו אלקסר. ולנסיה נראית כמו קבוצה במכירת חיסול והחלוץ עשוי לעשות את דרכו לקאמפ נואו. כפי שפורסם אמש, קלאודיו בראבו כנראה סיכם במנצ'סטר סיטי והשוער הברזילאי דייגו אלבס יגיע במקומו מהמסטאייה. 


דייגו אלבס, כבר לא יצטרך לעצור את ניימאר? (gettyimages)

מנג'ר אברטון רונאלד קומאן רוצה את צ'רלי אוסטין מסאות'המפטון, זאת מאחר שרומלו לוקאקו עדיין יכול לעזוב. המאמן הביא את החלוץ בינואר מק.פ.ר לסיינטס ב-4 מיליון ליש"ט. 

ארסנל משוועת לבלמים והמועמדים הנוספים שהוזכרו, חוץ משקודראן מוסטפי (שהעברתו מוטלת בספק), הם עומר טופראק מבאייר לברקוזן או סימון קייאר מפנרבחצ'ה.

המאמן ההולנדי הוותיק דיק אדבוקט מנהל מו"מ להתמנות למאמנה של פנרבחצ'ה. 

מדיווחים באיטליה עולה שמאמן אינטר פרנק דה בור רוצה את דיילי בלינד ממנצ'סטר יונייטד, שחקן ששיחק תחתיו באייאקס. ז'וזה מוריניו עשוי לוותר על ההולנדי תמורת 14 מיליון ליש"ט. 

הצ'ילאני גארי מדל מאינטר מבוקש על ידי יורגן קלופ בליברפול. העובדה שהקבוצה ספגה שלושה שערים מרגלי ארסנל הדליקה אור אדום באנפילד, למרות הניצחון (3:4). המנג'ר הגרמני רוצה לחזק את הקישור האחורי, מה עוד שמדל יכול לשחק גם כבלם.  

סימונה זאזה מתקרב לחתימה בוולפסבורג, שתשלם עבורו 25 מיליון יורו ועוד בונוס של 5 מיליון יורו. ב"טוטו ספורט" דווח שאם זה יקרה, יובנטוס תישאר עם שלושה חלוצים, אבל מקסי אלגרי בטוח שמרקו פיאצה ומיראלם פיאניץ' יוכלו לשחק בעמדות קדמיות יותר. 


סימונה זאזה, בדרך לגרמניה (gettyimages)

מאמן פ.ס.ז' אונאיי אמרי שם קץ לשמועות שבלז מטווידי יצטרף ליובנטוס כשאמר: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, הוא נשאר בפאריס". 

וולבס מהצ'מפיונשיפ ממשיכה לפזר כסף ורכשה את הקשר הקונגולזי של סושו, פרינס אוניאנג, ב-2 מיליון ליש"ט. 

קריסטל פאלאס רוצה את אשלי יאנג ממנצ'סטר יונייטד אחרי שמכירת יאניק בולאסי החלישה אותה. 

ווטפורד רוצה את קנדי מצ'לסי בהשאלה ואת רוברטו פריירה מיובנטוס. אצל הצרעות מוכנים לשלם 11.5 מיליון ליש"ט על הקשר הארגנטיני של יובה.

סוכן השחקנים הפורטוגלי ז'ורזה מנדש הציע למילאן את אנואר אל גאזי מאייאקס. הידיעה פורסמה במילאן ניוז.

שחקן לסטר דני דרינקווטר, סירב להצעה להאריך את חוזהו בקבוצה ולשדרג את שכרו ל-80 אלף ליש"ט לשבוע. טוטנהאם כבר הביעה התעניינות בקשר. 

בתוך כך בל'אקיפ פורסם שג'ורג'-קווין אנקודו נצפה בלונדון ואמור לעבור היום בדיקות רפואיות בטוטנהאם לקראת החתמתו ממארסיי. בחוזה צפוי להיות סעיף מיוחד בגלל היסטוריה של פציעות בירך של הקשר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי