כבר לא לבד: גרמניה נצמדה לצרפת ביחסי הימורים לזכיה

גומז
גומז | צילום: gettyimages

פורסמו נתוני הטוטו, איסלנד סוגרת את דירוג הנבחרות. ומי הכי פופולרית?

(גודל טקסט)

לראשונה ביורו, על פי מומחי ה-Winner, צרפת מפסיקה להיות הפייבוריטית הבלעדית לזכיה ביורו. גרמניה נצמדה אליה בפסגה עם יחס זהה של פי 3.7 לזכיה. בלגיה, שהרשימה עם 0:4 על הונגריה בשמינית הגמר, עקפה את איטליה וכעת ממוקמת שלישית בדירוג המועמדות לזכיה בטורניר עם יחס של פי 4.50. האזורי, שניצחו את ספרד ויפגשו את גרמניה ברבע הגמר, מקבלים יחס של פי 5.50 לזכיה.

מתוך ארבע הנבחרות הנוספות שעלו לרבע הגמר, פורטוגל, שהתחילה את הטורניר עם יחס של פי 15 לזכיה, ממוקמת חמישית עם יחס של פי 6.50. אחריה מגיעה פולין המפתיעה, שהתחילה את היורו עם יחס של פי 30 לזכיה וכעת מקבלת יחס של פי 14. וויילס, בעקבות מפגשה הקרוב מול בלגיה ברבע הגמר, מקבלת יחס של פי 20 לזכיה. איסלנד, שעשתה היסטוריה מול אנגליה ותפגוש ברבע הגמר את צרפת, ממוקמת אחרונה וזוכה ליחס של פי 30 בלבד לזכיה.

לפי נתוני ה-Winner, נבחרת איטליה ממשיכה להיות הנבחרת הפופולרית ביותר על הישראלים, כאשר על משחקיה במצטבר התקבלו סך ההכנסות הגבוה ביותר מהימורים במהלך הטורניר עד כה. נבחרת צרפת ממשיכה לזכות באמונם של הישראלים לזכיה ביורו ומובילה בהכנסות מבין הנבחרות. 

Ronaldo​ goes through his repertoire in @selecaoportugal training #EURO2016pic.twitter.com/J4HZ7ryHj9

— UEFA EURO 2016 (@UEFAEURO) June 29, 2016

על פי הנתונים שפורסמו, הכנסות הטוטו בסוף שלב שמינית הגמר הניבו עד כה כ-180 מיליון שקלים ממשחקי הווינר עם מעל ל-1.7 מיליון טפסים שנשלחו וממוצע הכנסות של כ-2.5 מיליון ש"ח למשחק. המשחק הפופולרי ביותר בשלב שמינית גמר היורו היה המשחק בין נבחרת פורטוגל לנבחרת קרואטיה, עם כ-4.7 מיליון שקל הכנסות.


איטליה הכי פופולרית אצל המהמר הישראלי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי