כדאי לשחקנים להתנזר או להגיע עם הנשים?

סמי ח'דירה ולנה
סמי ח'דירה ולנה | צילום: Gettyimages

שבוע לפני פתיחת יורו 2016 ראיון במתח גבוה עם הסקסולוגית שלי ורוד

(גודל טקסט)

מאז השתתפותה בתכנית "האח הגדול", הפכה הסקסולוגית שלי ורוד לכוהנת הגדולה של מה שקורה בחדרי המיטות. בראיון יורו מיוחד לספורט1 היא עונה סוף סוף על השאלה אם מותר לקיים יחסי מין לפני משחקים ולא מתחמקת מאף תהיה בכל מה שקשור לכדורגל וסקס.

"מאמני כדורגל בדרך כלל לא נותנים לשחקנים שלהם לקיים יחסי מין כי הם מפחדים שזה יפגע ביכולת שלהם, שהם יהיו עייפים ולא יתפקדו, אבל מבחינה מחקרית יש הטוענים שקיום יחסי מין כן גורם לך להיות יותר מרוכז וכן משחרר הרבה לחץ", היא מדגישה. "אני חושבת שספורטאים צריכים לשמור את האדרנלין והאנרגיות בגוף ואני ממליצה על סקס אחרי המשחק, כי זה מעייף".

אבל השחקנים בלאו הכי מקיימים יחסים גם אם אסור להם.

"נכון, זה באמת מה שקורה. השאלה אם הם מצליחים, אני חושבת שזה יכול לפגוע בתפקוד שלהם".


פברגאס והחברה, לא הפריעה לו ביורו הקודם (Gettyimages)

היה שחקן כדורגל בנבחרת ישראל שסיפר שהוא נכנס לפעולה עם בחורה מקומית במשחק הנבחרת בשבדיה.

"לפעמים זה באמת נכון ולפעמים זה סתם צ'יזבט שרצים לספר לחבר'ה, שגם את זה גברים עושים. באופן כללי, המחקרים לא קובעים שזה פוגע בתפקוד השחקנים, יש מחקרים שאומרים כך ויש אחרת. בדרך כלל הם בעד פעילות מינית לפני משחקים כי זה מאור בריא, אבל לדעתי אם הם ישמרו את האדרנלין בגוף זה יגרום להם לשחק יותר טוב, בעוד שהסקס יכול לשחרר את זה ולא כדאי. הכי טוב שיבואו בכל הכוח והגבריות".

את בעד שנשות השחקנים יגיעו ליורו להיות עם השחקנים או שחודש שלם השחקנים לא יפגשו אותן?

"יש פה בעיה גדולה, כי שחקני כדורגל זה יותר מכוכבי הרוק הכי גדולים בעולם. זה לא רק שגברים מעריצים אותם, אלא מיליון בחורות שנדבקות אליהם. אז מצד אחד אתה רוצה לתת להם חופש ולשחרר, אבל מצד שני הנשים שלהם יושבות להם על הווריד ולא משחררות. דבר כזה יכול לעורר הרבה ריבים וחוסר ריכוז, אז אי אפשר להגיד לנשים לא לבוא לחודש שלם. שיגיעו לסופי שבוע בלבד ושכל השבוע השחקנים יתאמנו וישחקו".

שחקן כדורגל הוא בהכרח טוב יותר במיטה?

ת: "כן בוודאי, מהסיבה הפשוטה שהם בכושר והם גמישים. אני גם מקווה שהם משקיעים באישה ולא רק בעצמם אבל יש להם את היכולת להחזיק מעמד הרבה זמן, להרים אותה, לגוון תנוחות ולעשות את מה שנשים רק חולמות ולא יכולות".

אז מכאן החיבור של השחקנים והדוגמניות?

"החיבור הזה זה עניין של מעמד. ספורטאים מצטיינים נראים טוב, יש להם סקס אפיל, עוצמה, כוח, כסף, כושר. הכל נראה זוהר וזה קורץ לדוגמניות. זה גם נותן לכדורגלנים סמל סטטוס: השגתי את הבחורה הכי יפה בעיר, תראו אותי".


מריו גצה והחברה, בכל זאת הכריע מונדיאל (Gettyimages)

אז על איזו תנוחה את ממליצה לאלה שיכולים לבצע הכל?

"במקלחת, שם הכי קשה לעשות סקס. צריך להרים את בת הזוג, להיות יציב – זו אקרובטיקה לא פשוטה. מצד שני, זה הכי סקסי כי מים חמים מעלים את החשק המיני אצל נשים, זה מאוד אירוטי. בעיקר אחרי משחק כדורגל, כי ככה מנקים את כל הזיעה".

מה עם בגידות בחדר ההלבשה? לא מזמן התרוצצה שמועה על שחקן כדורגל בכיר שנטען שלמאמן שלו היה סיפור עם אשתו ובגלל זה המאמן עזב.

"מן הסתם שהמאמן יילך אחרי דבר כזה. מקרים כאלה קורים בכל מקום, אבל במקום בו הטסטוסטרון נורא גבוה ויש תחרות מאוד גדולה כל הזמן יש נטיה להוכיח כל הזמן. זה מאוד רגיש, אבל הבנות באים לשחקני הכדורגל שלא צריכים להתאמץ הרבה. הן מעריצות אותם ויש להם הרבה כריזמה, כך שזה מועד למקרים כאלה".

לאחרונה גילי מוסינזון יצא מהארון וסיפר שהוא ביסקסואל.

"ספורטאים עושים את זה עשרים שנה אחרי הפרישה וזה בעייתי מאוד, כי האוהדים גברים וזה סוג של טאבו ששחקנים ואוהדים לא רוצים לשבור. זה עלול לפגוע בקריירה ובנבחרת, כי מי שהומופוב מפחד מזה ולצערי הרבה מפחדים. בגדול, בכל קבוצת גברים כזו או אחרת חלק סטרייטים, חלק בי וחלק הומואים. מוסינזון פשוט בנאדם מיני ונהנה מכל העולמות".


כריסטיאנו, לא מתייחס לשמועות (Gettyimages)

חושבים על ספורטאי שהוא גברי שהוא לא יכול להיות הומו.

"זה נפוץ בארצות הברית, שחקני פוטבול לא יוצאים מהארון כי זה לא נתפס כגברי, עדיין, למרות שזה לא נכון וזה מטעה. הרבה פעמים בתקשורת מצמידים להם בחורה בתור כיסוי כשבעצם הוא הומו, כדי שיחשבו שיש להם אישה".

מגיעים אליך קליינטים מהתחום של הכדורגל?

"יש לי קליינטים שהם ספורטאים שהיו מאוד מוצלחים, בלי להיכנס לשמות או ענפי ספורט, זה קיים אצל כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי