כצפוי: כריסטיאנו רונאלדו ייעדר בין 6-8 שבועות

שחקני פורטוגל ממשיכים לחגוג
שחקני פורטוגל ממשיכים לחגוג |

הכוכב יחמיץ את הסופר-קאפ האירופי מול סביליה. קווארסמה מפרגן

(גודל טקסט)

אחרי החגיגות הגדולות ברחובות ליסבון בתקשורת הפורטוגלית מסכמים את הזכייה ההיסטורית ביורו וכמובן ממשיכים להישען על הדי השמחה.

 

במקביל, כריסטיאנו רונאלדו נבדק וצפוי להחמיץ בין שישה לשמונה שבועות. הכוכב הגדול סובל מקרע חלקי וישוב רק לקראת פתיחת העונה בספרד. המשמעות: יחמיץ את הסופר-קאפ האירופי מול סביליה ב-9 באוגוסט.

 

 

החגיגות כאמור נמשכו. הקשר ריקרדו קווארסמה אמר: "כשהכדור של צרפת פגע בקורה בדקה ה-92 אמרתי לעצמי שבהזדמנות הראשונה נכבוש. הרגשנו שהמזל לצידנו והמשכנו לעבוד קשה. נלחמנו נגד כולם ונגד הכל ובעיקר נגד אלה שפיקפקו בנו. כריסטיאנו רונאלדו הוא הדגל שלנו. הוא אף פעם לא איכזב. לעודד את הבחורים שלו אפילו עם כאבים ואפילו כשהיו לו בעיות עם הפציעה. הוא קפטן ושחקן ענק. אנחנו צריכים להודות לו על כל מה שעשה עבור בנבחרת".

 

קווארסמה התלוצץ עם הכתבים כשמדליית הזכיה על חזהו ואמר: "כמה היא שווה? אולי אמכור אותה?".

 

"לא נשכח לעולם את הגמר הזה. האמנתי באדר ומסרתי לו את הכדור והוא כבש שער ענק. ניצחנו עבור כל האוהדים שהאמינו בנו גם ברגעים שאיש לא ספר אותנו. האמת שרצינו לשחק טוב יותר בטורניר, אבל יש רגעים זה לא הולך", ציין ז'ואאו מוטיניו.

 


כל ליסבון דגלים, דגלים (ההתאחדות הפורטוגלית)

 

אדר שכבש את שער הניצחון אחרי כישלונות בסוונאזי ובנבחרת עבד עם מאמנת מנטלית שעזרה לו לדברי התקשורת הפורטוגלית להפוך לווינר. "כאשר סוונזי החליפה בעונה החולפת מאמן הוא הבין שזה הזמן לעזוב. ליל נתנה לו הזדמנות והמאמן שלה האמין בו. הוא קיבל הזדמנות לשחק ובאימונים הרשים", סיפרה הקואצ'רית לה הקדיש החלוץ את השער. "הוא צריך להתכונן לעוד כמה רגעים יפים בקריירה שלו שיבואו עכשיו", סיכמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי