כשרון ואגו: קרואטיה מקווה שהכל יתחבר

מודריץ'
מודריץ' |

עם סגל מלא כוכבים וחדר הלבשה בסימן שאלה, איך זה ייראה במשחקי יורו 2016?

(גודל טקסט)

הופעות ביורו: 4

 

הישג השיא ביורו: רבע גמר (1996, 2008) 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

מאמן: אנטה צ'צ'יץ' (62)

 


אנטה צ'אצ'יץ'. לא שולט על חדר ההלבשה (gettyimages)

 

הכוכבים: לוקה מודריץ' ומתיאו קובצ'יץ' (ריאל מדריד), איבן ראקיטיץ' (ברצלונה), איבן פרישיץ' (אינטר), מאריו מנדזוקיץ' (יובנטוס).

 

שימו לב ל: אלן חלילוביץ' (ספורטינג חיחון). הוא עזר לחיחון הקטנה להישאר בליגה אחרי שהושאל מברצלונה ועשוי להיות אחד הקלפים המפתיעים של אנטה צ'צ'יץ' ביורו. לואיס אנריקה עדיין לא החליט אם להחזירו לברצלונה בעונה הבאה, אבל למרות שפע הקשרים המצוינים שיש לקרואטיה הוא עשוי להיות הפתעה בסגל. היכולות האישיות שלו מדהימות.  

 

השמות הגדולים שנשארו בחוץ: דייאן לובראן (ליברפול), דניאל פראניץ' (פאנאתינייקוס).

 

ההרכב האידיאלי: דניאל סובשיץ'; דריו סרנה, ודראן צ'ורלוקה, דומאגוי וידה, סימה ורסליקו; מרסלו ברוזוביץ', איבן ראקיטיץ', לוקה מודריץ', איבן פרישיץ'; ניקולה קאליניץ', מריו מנדזוקיץ'. 

 

התסריט השלילי: הנבחרת לא עלתה בקלות לאליפות ומאמנה ניקו קובאץ' פוטר במהלך המוקדמות אחרי הפסד לנורבגיה. ביורו תשחק קרואטיה בבית ג', שלא נחשב קל, מול ספרד, טורקיה וצ'כיה. בית די מאוזן למעט ספרד שמועמדת לעלות. המשחק הראשון שלהם מול טורקיה, ב-12 ביוני 2016 בפארק דה פראנס בפאריס, יהווה מדד להמשך האליפות. הסכסוך בין המאמן לבלם ליברפול דייאן לוברן מחליש בגדול את ההגנה.

 

מנדזוקיץ' שכבש הרבה שערים בשנים האחרונות הבקיע רק שער אחד מתוך 20 במוקדמות. ההרגשה היא שחוסר הניסיון של המאמן והניסויים הטקטיים שלו יהרגו את הנבחרת. הוא מתקשה לשלוט על חדר ההלבשה המלא באגו. האוהדים מנסים ללא הרף לפגוע במאמן ובנשיא החלוץ לשעבר דאבור שוקר על ידי הצדעות במועל יד וגזענות ביציעים. 

 


רקיטיץ'. הכל יכול לקרות (gettyimages)

 

התסריט החיובי: לא הרבה נבחרות מתהדרות בשני קשרים מושלמים כמו לוקה מודריץ' ואיבן ראקיטיץ'. אם שניהם יהיו בשיאם, קרואטיה יכולה להגיע רחוק גם בלי מאמן מנוסה. חלוץ פיורנטינה ניקולה קליניץ' היה בכושר מעולה העונה. ברוזוביץ' מאינטר יכול להיות אחת מהפתעות הטורניר. 

 

ההימור שלנו: לפחות רבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי