לא יהיה ביורו: מרקיסיו קרע את הרצועה הצולבת

| צילום: Gettyimages

קשר יובנטוס נפצע ב-0:4 על פאלרמו, ינותח ויעדר מספר חודשים מהמגרשים

(גודל טקסט)

קלאודיו מרקיסיו נפצע קשה בברכו ויחמיץ את יורו 2016. את החדשות הכואבות האלה קיבל מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה, לאחר שקשר יובנטוס קרע את הרצועה הצולבת בניצחון 0:4 על פאלרמו בליגה. 

מרקיסיו נפצע כבר בתחילת מפגש הליגה מול הסיציליאנים, בשלב בו יובנטוס הובילה 0:1 משער של סמי ח'דירה. הקשר האיטלקי הורד מהמגרש על אלונקה כשהוא נאנק מכאבים ובבדיקות ראשוניות לאחר המשחק התבררה חומרת הפציעה. 


מרקיסיו ופוגבה, לא ייפגשו על המגרש ביורו (gettyimages)

בעקבות אבחון של קרע ברצועה הצולבת התברר כי מרקיסיו זקוק לניתוח שיקום וייעדר מספר חודשים מהמגרשים, מה שאומר שכבר לא יחזור לשחק העונה במדי יובנטוס. בנוסף, הוא ייעדר ממשחקי יורו 2016, שייפתחו בצרפת ב-10 ביוני. 

קלאודיו מרקיסיו היה אחד הבאנקרים הגדולים בקישור של אנטוניו קונטה, שאימן אותו ביובנטוס. כעת נותר לחכות ולראות מי יקבל את המפתחות בקישור האיטלקי, כאשר מרקו וראטי מפאריס סן ז'רמן אמור להיות אחד המנהיגים הצעירים במרכז השדה.

חברו של מרקיסיו ביובנטוס, פאולו דיבאלה, ניחה לנחם אותו בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק, בו נראה הקשר מסביר דבר כלשהו לארגנטיני. "חברי הטוב, עזרת לי רבות בשנה הראשונה שלי ביובנטוס! מהיום הראשון בו נפגשנו גרמת לי להבין מה המשמעות בלהיות ביובה. אני אוהב אותך חבר".

 

מסביר לדיבאלה. מרקיסיו והארגנטיני (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי