לא רק ניימאר: דויד לואיז מחוץ לסגל ברזיל לקופה

קאקא. הנשק הסודי?
קאקא. הנשק הסודי? | צילום: Gettyimages

דונגה הודיע מי ייסעו לארה"ב: גם טיאגו סילבה ומרסלו לא ברשימה, קאקה כן

(גודל טקסט)

אחרי שקיבלו הודעה כי ניימאר לא ייקח חלק בקופה אמריקה וישחק רק בטורניר האולימפי, פרסם הלילה (שבת) דוגנה את הסגל המורחב של נבחרת ברזיל, לקראת הטורניר שייערך בארה"ב.

 

מאמן הנבחרת פרסם רשימה של 40 שחקנים מהם ייבחר בחמישי במאי את ה-23 שייצאו לטורניר המיוחד, שנערך לכבוד 100 שנה להתאחדות דרום אמריקה. מלבד ניימאר, השמות הבכירים ביותר שלא יופיעו בסגל הם דויד לואיז (פ.ס.ז') שהיה אחד השחקנים האהובים עליו בקדנציות שלו כמאמן הנבחרת, כמו גם טיאגו סילבה (פ.ס.ז') ומרסלו (ריאל מדריד).

 

 

עם זאת, מי שכן קיבל זימון הוא קאקה הוותיק מאורלנדו סיטי. הקשר, שב-2007 נבחר לשחקן השנה בעולם, חזר לאחרונה לסגל המורחב של ברזיל והופיע בשי משחקי ידידות. הוא זומן גם לסגל המורחב לקופה בשנה שעברה, אך לא שד את הניפוי הסופי.

 

#SeleçãoBrasileira: Veja a pré-lista de convocados para a Copa América Centenário >>https://t.co/cTwZAOh6JPpic.twitter.com/ftqpx3NppA

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) April 29, 2016

 

הסגל המלא

 

שוערים: אליסון (אינטרנסיונל), דייגו אלבס (ולנסיה), אדרסון(בנפיקה), מרסלו גרואה (גרמיו)

 

הגנה: דני אלבס (ברצלונה), פביניו (מונאקו), פאגנר (קורינתיאנס), אלכס סנדרו (יובנטוס), דאגלס סנטוס (אתלטיקו מיניירו), פליפה לואיס (אתלטיקו מדריד), גבריאל (ארסנל), ג'יל (שאנדונג לונאנג), ג'מרסון (מונאקו), מרקיניוס (פ.ס.ז), מירנדה (אינטר)

 

קישור: רודריגו קאיו (סאו פאולו), קסאמירו (ריאל מדריד), אליאס (קוריתניאנס), פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי), לואיז גוסטבו (וולפסבורג), וואלאס(גרמיו), רפיניה (ברצלונה), פליפה אנדרסון (לאציו), קאקה (אורלנדו סיטי), אוסקר (צ'לסי), פאולו גאנסו (סאו פאולו), פיליפ קוטיניו (ליברפול), רנאטו אוגוסטו (ביג'ינג גואן), ווליאן (צ'לסי), אלכס טישיירה (ג'יאנגסו סונינג), דאגלס קוסטה (באיירן מינכן).

 

חלוצים: רוברטו פירמינו (ליברפול), גבריאל (סאנטוס), גבריאל ז'סוס (פאלמאיירס), הולק (זניט), ג'ונאס (בנפיקה), לואן (גרמיו), ריקארדו אליברה (סאנטוס).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי