לוקאס ואסקס בפנים, איסקו וסאול נופו

איסקו
איסקו | צילום: Gettyimages

דל בוסקה הפתיע עם פרסום הסגל של ספרד ביורו כשהותיר את קשרי ריאל ואתלטיקו בחוץ

(גודל טקסט)

לאחר כל ההשערות והשמועות, גם ויסנטה דל בוסקה פירסם את סגל נבחרת ספרד ליורו כשהסיפור הגדול ביותר הוא ניפויו של איסקו. הקשר שזכה בליגת האלופות רק ביום שבת עם ריאל מדריד, ייצפה בטורניר מהבית. במקומו זומן לוקאס ואסקס חברו לקבוצה.

גם שחקנה של אתלטיקו מדריד, סאול ניגס מצא את עצמו מחוץ ל-23 של דל בוסקה. הקשר ששיחק אף הוא בגמר ליגת האלופות לא הצליח לזכות בהזדמנות מהמאמן בן ה-65. קוקה וחואנפראן לעומת זאת בפנים.

מלבד איקר קסיאס ודויד דה חאה, סרחיו ריקו קיבל את אפודת השוער השלישי. בהגנה אפשר למצוא שלושה נציגים של ברצלונה – ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה ומארק בארטרה – שמצטרפים לנציגי הדאבליסטית בעמדות קדמיות יותר: סרחיו בוסקטס ואנדרס אינייסטה. מגן ארסנל הקטור ביירין קיבל כמובן זימון בעקבות פציעתו של דני קרבחאל. 


נכנס על חשבון קרבחאל הפצוע. ביירין (gettyimages)

ההרכב המלא

שוערים: איקר קסיאס (פורטו), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), סרחיו ריקו (סביליה)

הגנה: סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, מארק בארטרה (ברצלונה), מיקל סן חוסה (בילבאו), חואנפראן (אתלטיקו מדריד), הקטור ביירין (ארסנל), ססאר אזפיליקואטה (צ'לסי).

קישור: סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה (ברצלונה), ברונו סוריאנו (ויאריאל), פדרו, ססק פברגאס (צ'לסי), קוקה (אתלטיקו מדריד), טיאגו אלקנטרה (באיירן מינכן),  דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי), לוקאס ואסקס (ריאל מדריד)

התקפה: נוליטו (סלטה ויגו), אריץ אדוריז (בילבאו), אלברו מוראטה (יובנטוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי