לוריס: ולבואנה ובנזמה היו חייבים להיות איתנו

לוריס. ההאשמות הגזעניות הזיקו לנבחרת
לוריס. ההאשמות הגזעניות הזיקו לנבחרת | צילום: Getyimages

שוער צרפת ביקר את הזימונים אך מוכן ליורו: "הנבחרת מוכשרת, נגיע רחוק"

(גודל טקסט)

"עברנו שנה קשה למרות התוצאות הטובות בעיקר בגלל הסערה סביב כארים בנזמה ומתיה ולבואנה. כל הסיפור הזה הזיק לנבחרת וגם ההאשמות ששחקנים לא הוזמנו לסגל מסיבות גזעניות", אמר הוגו לוריס, שוער הטריקולור בראיון לאתר ל'אקיפ.

 

לוריס, שוער טוטנהאם, בן ה-29 ירשום ביום שישי (22:00, שידור ישיר בספורטHD1 ) את משחקו ה-55 העונה וה-76 בנבחרת צרפת הוסיף: "ניסינו לשמור מרחק מכל מה שקרה. מהכותרות, החקירות והפרסומים. ועדיין, שני השחקנים האלה היו צריכים להיות אתנו בסגל. ההרגשה שלי כאילו ירדתי מרכבת הרים וחלקנו היה צריך להיות חזק מספיק כדי להתנתק מכל זה, אבל עכשיו יש עלינו לחץ גדול להצליח בטורניר וקודם כל במשחק הפתיחה נגד רומניה".

 

 

שוער צרפת בטוח בסיכויי נבחרתו להגיע רחוק בטורניר יורו 2016: "יש לנו איכות, ניסיון וביטחון. אנחנו רק צריכים להביא הכל לידי ביטוי ולכן ההכנות כל כך חשובות. אנחנו חייבים להפנים את כל מה שהמאמן דידייה דשאן רוצה מאתנו".

 

לשאלה האם אפשר לסמוך על ההגנה של צרפת, כי הדרך לתואר מתחילה בהגנה חזקה ענה לוריס: "אני יודע שיש לנו בעיות בהתמודדות מול מצבים נייחים. אנחנו צריכים להחליט למשל האם להציב שחקנים על הקורות. אנחנו משחקים עם הגנה איזורית ולכן קשה להציב שניים על הקורות. בטוטנהאם אני לא יכול לצאת מהשער בבעיטות חופשיות, כי דוחפים אותך והכל מסובך והשופטים לא שורקים על עברות לטובתך".

 

לוריס. "לא חולם על הנפת הגביע, אני לא הטיפוס לחלום" (Gettyiamges)

 

על הסיכוי להניף את הגביע אמר: "אני רוצה לראות אותנו זוכים טורניר, אבל אני לא חולם בלילה שאני מניף את הגביע. אני לא הטיפוס".

 

לוריס נשאל על כך שמאז המונדיאל בצרפת  1998 אף מארחת לא זכתה בטורניר גדול (מונדיאל או יורו): "אנחנו זכינו גם ב-1998 וגם כשאירחנו את יורו 1984, אבל אז היו לנו שתי נבחרות שהגיעו לבגרות והבשילו בזמן. בכל מקרה אנחנו צריכים לעלות למגרש וליהנות ולהישען על האוהדים שיהוו נשק חשוב".

 

הזכייה במונדיאל ב-1998. "הנבחרת ההיא היתה בשלה יותר" ע"פ לוריס (Gettyimages)

 

שוער צרפת וטוטנהאם סיכם:  "יש לנו נבחרת צעירה אבל מוכשרת ועם המון אמביציה. אם נפגין אנרגיה חיובית אני משוכנע שנגיע רחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי