ליאו מסי: "יום אחד הייתי רוצה לחזור לארגנטינה"

מסי
מסי | צילום: gettyimages

הכוכב בראיון בארה"ב: "קופה אמריקה זו הזדמנות, מגיע לנבחרת תואר חשוב"

(גודל טקסט)

ליונל מסי השלים עוד דאבל עם ברצלונה והתפנה לנשום קצת רגע לפני ההכנות למשחקי קופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה. בראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד" בארצות הברית דיבר הפרעוש על החיים בברצלונה, השאיפות במדי האלביסלסטה והטורניר הגדול הקרוב שעומד להיפתח בקרוב. 

"גדלתי כאן וכל החיים שלי כאן. ברצלונה נתנה לי הכל, אבל יום אחד הייתי רוצה לחזור לארגנטינה", סיפר מסי בראיון. "כמעט לא הספקתי ליהנות מהחיים ברוסאריו עם העם שלי. מילדות היה לי כדור ברגליים. אהבתי לצאת לרחוב לשחק בגיל 5 או 6, לפעמים גם למגרש. היה לא פשוט לעזוב את הבית ולהתחיל מאפס, אבל הדבר היפה הוא שהלכתי לשחק בברצלונה. רציתי להגיע לשחק בליגה הבכירה, זו הייתה המטרה שלי. רק חשבתי על לשחק כדורגל". 

כשנשאל מהיכן הוא שואב מוטיבציה, השיב: "אני תמיד עולה למגרש עם רעב כמו ביום הראשון בו שיחקתי, תמיד אני רוצה להשתפר. תמיד אפשר ללמוד ולהתפתח בכדורגל, כמו בחיים. מאז שהייתי קטן תמיד שיחקתי באותה דרך. איך אני מרגיש כשאני מבקיש? המון שמחה, כמו הצפה של אושר". 


תארים אישיים או קבוצתיים? התשובה של מסי: ב' (gettyimages)

מסי גם נשאל על יחסו לפרסים אישיים, והשיב: "כדור הזהב שימח אותי מאוד. זה תואר מיוחד, מרכזי. כשאומרים שלך שאתה הכי טוב ומעניקים לך את כזה תואר זה נפלא. אני לא מייחס כזו חשיבות לתארים אישיים, אבל זה נחמד". על טורניר הקופה אמריקה הקרוב אמר: "ננסה לנצל את ההזדמנות, לארגנטינה חשוב מאוד להשיג את הגביע. מגיע לנו להיות אלופים בטורניר חשוב". 

ארגנטינה שובצה לבית ד' יחד עם צ'ילה, מחזיקת קופה אמריקה 2015, פנמה ובוליביה. הטורניר עצמו נפתח ב-3 ביוני וכולם חולמים להניף את הגביע בגמר שייערך בניו ג'רזי ב-26 ביוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי