ליום הולדת: מסי ירוויח 39.4 מיליון יורו בעונה

מסי
מסי | צילום: AFP

הפרעוש בן 29 ויקבל שדרוג בסך 16.6 מיליון יורו לשכר. מה אומרים עליו החברים?

(גודל טקסט)

ליונל מסי בן 29. כן, הזאטוט ההוא שלפני רגע עלה במהירות מסחררת לבוגרים של בארסה כבר לא ילד. גם תלוש המשכורת מוכיח את זה. החל מהקיץ הנוכחי יעבור הפרעוש להרוויח לא פחות (קחו נשימה עמוקה) מ-39.4 מיליון יורו לשנה. כן, מה שקראתם. וזה רק שכר בסיס. 

משכורתו של ליאו מסי לא שודרגה בהארכת החוזה האחרונה שלו במאי 2014 ומבחינת המועדון מדובר ב"תיקון" המצב שהיה עד כה. המשמעות היא שכוכב ברצלונה יקבל שדרוג בשכר בסך 16.6 מיליון יורו – העלאה של 72 אחוזים. לא רע בשביל עובד שכיר. 

מסי הגיע לגיל 29 כבר כאחד הגדולים אי פעם. הוא מלך השערים ושיאן הבישולים בכל הזמנים של הליגה הספרדית, יש לו 8 אליפויות, 4 זכיות בליגת האלופות, 5 הנפות אישיות של כדור הזהב, מדליית זהב אולימפית וגם 508 שערים ו-213 בישולים בכל המסגרות. וגם תואר עם הנבחרת הבוגרת הוא מקווה לקחת בקרוב. 


מסי, הגדול מכולם? (AFP)

ליאו מסי הציג יכולת נפלאה בטורניר קופה אמריקה סנטאנריו, שנערך בימים אלה בארצות הברית. הוא התגבר על פציעה שמנעה ממנו לשחק במשחק הראשון, הספיק לכבוש 5 שערים ב-253 דקות בלבד, לבשל ארבעה נוספים ולהצעיד את ארגנטינה לגמר שלישי ברציפות בטורניר גדול. 

"טוב שיש למסי עדיין דברים להשיג", הצהיר חברו לנבחרת, השוער סרחיו רומרו. "כולנו מאוד מאושרים בשבילו. משמח שעדיין יש שיאים שהוא יכול לשבור ושהוא ממשיך להראות לעולם שהוא הטוב ביותר. לנו הוא לא צריך להוכיח כלום, כי אנחנו כבר יודעים שהוא כזה. הוא מספר 10 שלנו, הקפטן שלנו". 

כשנשאל עד כמה קשה לעצור את השער של מסי בבעיטה החופשית בחצי הגמר מול ארה"ב, השיב רומרו: "בלתי אפשרי. צפיתי בזה כמה פעמים. הוא בעט את הכדור בזווית כזו ובמרווח מינימלי. אבל כשזה מגיע מליאו כל דבר שהוא עושה זה בלתי אפשרי".


בעיטה בלתי אפשרית? לא אצלו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי