לסטר בשיחות מתקדמות לצירוף איסלאם סלימאני

סילמני. ישבור את שיא ההעברות של לסטר?
סילמני. ישבור את שיא ההעברות של לסטר? |

האלג'יראי ישבור את שיא ההעברות של השועלים. וגם: ז'ואאו מריו הצטרף לאינטר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייסגר בשבוע הקרוב, והקבוצות באירופה מתעסקות בשיפוצים אחרונים לקראת העונה שנפתחה. כאן בספורט1 מעדכנים על כל ההעברות, החתימות השמועות והמגעים.

נסגרו

אחרי שלוש שנים באסטון וילה, החלוץ מחוף השנהב יורס אוקורה הצטרף לפ.צ. קופנהגאן.

סלטה ויגו החתימה את החלוץ האיטלקי ג'וזפה רוסי מפיורנטינה בהשאלה עד לסיום העונה. הוא שיחק שנה שעברה וכבש שישה שערים בלבאנטה שירדה ליגה. 

El Celta, a falta de detalles y revisión,enriquece la Liga con un goleador centenario:Rossi https://t.co/HPd9muQpaPpic.twitter.com/UCJsN36SQG

— RC Celta (@rccelta_oficial) August 27, 2016

האורוגוואי סבסטיאן כריסטופורו עובר לפיורנטינה. הקשר שרשם 15 הופעות בנבחרת עד גיל 20, הושאל מסביליה לעונה עם אופציה לרכישה.

ספורטינג ליסבון אישרה כי הגיעה לסיכום על מכירת קשר נבחרת פורטוגל, ז'ואאו מריו שיעבור לאינטר ב-45 מיליון יורו.

החלוץ היפני בן ה-21 של ארסנל טאקומה אסאנו, נשלח לשנת השאלה בשטוטגרט.

Takuma #Asano steigt in den Ring! #VfB
—–
Hier gibt's das Trikot unseres Neuzugangs: https://t.co/MeocygknO8pic.twitter.com/HpDBlcMmWd

— VfB Stuttgart (@VfB) August 26, 2016

אייבר מתחמשת: פראן ריקו מגרנאדה וחלוץ טנריפה נאנו צורפו לקבוצה.

עוד מאמן גדול סגר בסין. מנואל פלגריני שאימן בין היתר בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ייאמן את חאביי פורצ'ן בה משחק ג'רביניו. הקבוצה שהיתה בצמרת העליונה גלשה למקום חמישי כשרק שבעה מחזורים נותרו לסיום העונה. 
 

Pellegrini comes in with 7 matches remaining. If you think young British managers don't get chances… pic.twitter.com/WuW1N49JLs

— Zhe Ji (@Maoradona) August 27, 2016


וינסנט אבובtקר מפורטו חתם בבשיקטאש. החלוץ הקמרוני כבר עבר בדיקות רפואיות. 
 

ווסטהאם הודיעה רשמית על השאלתו של סימונה זאזה. החלוץ כבר הגיע לבדיקות רפואיות ובסופן הצטלם עם החולצה החדשה. הפטישים שילמו ליובנטוס עבור השאלתו 5 מיליון יורו ותהיה להם אופציה לרכוש אותו בסוף העונה תמורת 20 מיליון נוספים.
 

ZAZA: West Ham United have signed Simone Zaza on an initial season-long loan! https://t.co/xYPIyDPUPF  pic.twitter.com/8c65COUX9q

— West Ham United (@WestHamUtd) August 28, 2016

 

באס דוסט חלוץ וולפסבורג ההולנדי עבר בדיקות רפואיות בספורטינג ליסבון לקראת החתמתו בקבוצה.


שמועות

באנגליה מדווחים כי לסטר קרובה להשלים את העסקה הגדולה בתולדותיה. השועלים נמצאים בשיחות מתקדמות עם ספורטינג ליסבון לגבי רכישתו של החלוץ האלג'יראי איסלם סלימני עבור 34 מיליון ליש"ט. לאחר שנתיים טובות אך לא מבריקות, פרץ סלימני (28) בעונה שעברה כשכבש 27 שערים ב-33 משחקים.

 

האם קאמבק השנה מתקרב? לפי התקשורת באיטליה, נאפולי מתכננת להחזיר לשורותיה את אדינסון קבאני מפאריס סן ז'רמן. ביום שישי צצו שמועות על כך האורוגוואי שעזב לפני שלוש שנים למועדון הצרפתי, הגיע לאחד המלונות בעיר בתור אורח כבוד מה שגרם לאולטרס להמתין לו בשלוש בלילה. החלוץ שהתרגש מהמחווה למרות שלא היה שם בכלל, לא שולל את החזרה לדרום איטליה.

 

לפי כלי תקשורת אחדים באיטליה, נשיא פאלרמו, מאוריציו זמפריני, מוכן לתת למריו באלוטלי צ'אנס נוסף כדי להוכיח את עצמו בעיר מולדתו. "שוחחתי איתו ואמרתי לו שהיער מחכה לו בזרועות פתוחות", אמר הנשיא.


בסקיי טוענים שג'ו הארט עשוי להגיע בסופו של דבר לסרייה A. מילאן וטורינו הן שתי הקבוצות העיקריות שרוצות את שוער מנצ'סטר סיטי.

 


הארט. בדרך לאיטליה? (gettyimages)

במירור דווח שטוטנהאם החליטה ללכת בכל הכח על איסקו מריאל מדריד. אחרי שזינדין זידאן הודיע שחאמס רודריגס נשאר, לבלאנקוס יש רצון לצמצם את הסגל והם יסכימו למכור את הקשר שהגיע לפני שלוש שנים ממלאגה. התוכנית היא להחתימו בהשאלה עם אופציה לרכישה. 

התרנגולים מעוניינים בנוסף גם באוליבר בורק מנוטינגהאם. החלוץ בן ה-19 כבר רשם שתי הופעות בנבחרת סקוטלנד הבוגרת.

יובנטוס מכינה את עצמה למקרה שבלז מטווידי לא יגיע מפאריס סן ז'רמן. הביאנקונרי סימנו כעת את מוסא סיסוקו מניוקאסל שמחירו עומד על 35 מיליון ליש"ט. 


סיסוקו. מחליף מתאים למטווידי? (gettyimages)

ליברפול רוצה את ילד הפלא הקרואטי אנטה צ'וריץ' שההעברתו למנצ'סטר סיטי תמורת 13.5 מיליון ליש"ט נפלה. השחקן בן ה-19 הבין שאם יחתום אצל פפ גווארדיולה הוא לא יזכה בדקות משחק ויישלח להשאלה לקבוצה אחרת. במקביל, יש דיווחים כי המייטי רדס מעוניינים גם בכריסטיאן פוקס מלסטר. 

סיטי מעוניינת בשחקנה בן ה-16 של פולהאם ריאן ססניו. הסיטיזנס מתכננים לרכוש ולהשאיל אותו עד סוף העונה בחזרה לקוטג'רס. 

חלוצה של פורטו יאסין בראהימי מועמד לעבור לאברטון. 


עוד כישרון בדרך לאנגליה? ברהאימי (gettyimages)

סוונזי רוצה את נאסר שאדלי מטוטנהאם. מחירו עומד על 15 מיליון ליש"ט. 

ריקרדו ספונארה מאמפולי עשוי לעבור לסאות'המפטון. גם סאסואלו וטורינו רוצות אותו. מחירו 20 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי