מאמן אקוואדור: "נשדדנו כי ברזיל זוכה לעדיפות"

ההשמטה של אליסון. עבר או לא עבר?
ההשמטה של אליסון. עבר או לא עבר? | צילום: AFP

אחרי ה-0:0, בארץ הסמבה הודו: "השופט הציל אותנו". ביקורת חריפה על דונגה

(גודל טקסט)

ברזיל שוב אכזבה והמשיכה את היכולת החלשה שלה מאז מונדיאל 2014 עם תיקו מאופס מול אקוואדור. האירוע המרכזי במשחק היה השמטת הכדור של השוער אליסון, שבדקה ה-65 דחק כדור רוחב פשוט לתוך השער, אבל השופט לא אישר את השער וקבע שעוד קודם לכן הכדור חצה את קו הרוחב.

 

רשת "גלובו אספורטה" התייחסה גם היא בהרחבה לאירוע כשהעניקה למשחק את הכותרת: "השופט הציל את ברזיל ואת השוער אליסון, ומנע ניצחון צודק לאקוואדור". בעיתון הוענקו גם ציונים לשחקנים, כשהשוער זכה לציון הנמוך 5. קאסמירו, וויליאן ופליפה קוטיניו קיבלו 6.5.

 

 

מאמן הסלסאו דונגה התייחס למקרה ואמר: "מבחינתי הכדור היה בחוץ, אבל מהיכן שישבתי היה קשה לראות בדיוק. השחקנים אמרו לי בחדר ההלבשה שהם ראו את הכדור בחוץ". בהמשך, התייחס המאמן ליכולת החלשה של הנבחרת שלו ותקף בחזרה: "הרבה אירופאים לא מבינים את דרך העבודה שלי ואומרים שאני משחק כדורגל לא מאושר. ברזיל הייתה חמש פעמים אלופת העולם, ואני מבין חמשת הקפטנים שהניפו את הגביע. אני יודע ש-200 מיליון תושבים גאים הישגים שלנו".

 

וויליאן מתקשה. דונגה סבור שהנבחרת שיחקה טוב קבוצתית (AFP)

 

יחד עם זאת, המאמן לא התעלם מהבעיות של נבחרתו: "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב בהתקפה, למרות שמבחינה קבוצתית התנהגנו בסדר גמור. ראיתי גם הרבה דברים חיוביים והגענו להרבה מצבים, אבל אנחנו צריכים להיות יעילים יותר. שיחקנו נגד נבחרת שיודעת להגן מצוין. יש לנו הרבה פצועים ונעדרים בנבחרת, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות ואני בטוח שנשתפר".

 

ניימאר שנמצא בחופשה ולא לוקח חלק בטורניר ראה את המשחק באצטדיון הרוז בול שבפסאדונה יחד עם חברו הזמר ג'סטין ביבר והשחקן-זמר ג'יימי פוקס. לפני כן ביקר את הנבחרת בבית המלון שלה.

 

מהעבר השני, מאמן אקוואדור גוסטבו קינטרוס טען שהשופט הצ'יליאני, ז'וליו באסקונן, העדיף את ברזיל כי היא ברזיל, ולכן הוא לא אישר את השער: "אנחנו מרגישים שנשדדנו והיינו צריכים לנצח. ראיתי את המקרה 25 פעמים. אני לא מבין איך הקוון הרים דגל ממרחק 60 מטר. אני כועס מאוד, כי הנבחרת שלנו עשתה מאמצים כבירים והיה מגיע לנו השער הזה. קשה לנו מאוד בנושא הזה". 

 

ראה את המקרה 25 פעמים. קינטרוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי