מאמן מקסיקו מאשים: "חוסה חימנס תקף אותי"

חימנס. הוא העליב אותי
חימנס. הוא העליב אותי |

הטריקולור חגגו את ה-1:3 על אורוגוואי. רפא מרקס: "אני גאה בצעירים שלנו"

(גודל טקסט)

ליונל מסי ציין בראיון שערך, כי מקסיקו אחת המועמדות שלו לזכייה בקופה אמריקה. הלילה נבחרת הטרי הוכיחה שיש על מה לדבר עם ניצחון גדול מול אורוגוואי 1:3. כנראה שללא לואיס סוארס אורוגוואי היא נבחרת אחרת ואדינסון קבאני לא יכול היה לתת תשובות לבדו.

 

המשחק הסתיים בשערורייה אחרי שמאמן נבחרת מקסיקו הקולומביאני, חואן קרלסו אוסוריו, טען במסיבת עיתונאים שמגן אורוגוואי חוסה חימנס, שחקן אתלטיקו מדריד, תקף אותו אחרי המשחק. לדברי המאמן: "הוא העליב אותי אחרי המשחק כשניגש לספסל שלנו בגלל שמתחתי ביקורת על צורת משחקו".

 

 

על התוצאה מצוינת אמר: "אנחנו צריכים לשמור על היכולת הזאת גם בהמשך כדי שהניצחונות ימשיכו להגיע. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי שליריבות שלנו לא יהיה סיכוי מולנו. יש לנו מקום לשיפור".

 

רפא מרקס הוותיק בלם ברצלונה בעבר, שכבש את השער הניצחון אמר: "אני גאה בצעירים שלנו שעמדו מול משחק אגרסיבי של אורוגוואי. למרות שהם השוו מולנו אנחנו רצינו יותר את הניצחון וידענו להגיב בצורה נכונה".

 

מרקס. "רצינו יותר את הניצחון" (AFP)

 

אנדרס גווארדדו קשר איינדהובן שהורחק בצהוב שני האשים את עצמו: "אני אשם בהרחקה שלי. זה לא הועיל לנבחרת, אבל למזלי הם התגברו על הבעיה. השחקנים לא הורידו את הידיים ועבדו לפי התוכנית גם עם עשרה שחקנים".

 

הפאדיחה הגדולה לפני המשחק היתה שהמארגנים ניגנו את ההמנון של צ'ילה במקום את זה של אורוגוואי. מאמן הנבחרת אוסקר טאברס אמר: "הפסד הוא לא דרמה ולא סוף העולם. בהיסטוריה של הטורנירים היו הרבה נבחרות שהפסידו במשחק הראשון ומצאו עצמן אלופות בסיום. הבהרתי לבחורים שעוד לא הודחנו מהטורניר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי