מארק וילמוטס נערך לוויילס: "150 אלף בלגים יגיעו לליל"

וילמוטס. לוויילס יש את בייל
וילמוטס. לוויילס יש את בייל | צילום: Getty

המאמן התייחס ל-0:4 על הונגריה: "הרגליים של הזאר מדברות בעד עצמן"

(גודל טקסט)

"אמנם יש באצטדיון בליל רק 55 אלף מקומות אבל לדעתי יבואו למשחק שלנו 150 אלף אוהדים בלגים", אמר מאמן בלגיה מארק וילמוטס לקראת המשחק מול וויילס ברבע הגמר שייערך ביום שישי.

 

וילמוטס השתמש בגימיק של יורגן קלופ, מאמן ליברפול, שהדליק את האווירה לקראת גמר הליגה האירופית בבאזל (המרסיסייד הפסידו 3:1 לסביליה) לפני כחודש. ליל קרובה לגבול הבלגי והשדים האדומים אמורים להרגיש בה כמו בבית.

 

 

המאמן גם התייחס לניצחון המשכנע 0:4 בשמינית הגמר מול הונגריה: "שיחקנו בצורה מושלמת ויכולנו להבקיע יותר. חבל שתומאס ורמלאן קיבל צהוב שני ויחמיץ את וויילס, כי הזהרתי את השחקנים שלי מראש. למזלי יש לי ספסל רחב".

 

אדן הזאר נתן הצגה במשחק נגד הונגריה אבל המאמן שלו לא הופתע. "אמרתי להזאר שישחק קרוב יותר לשער וייתן לעצמות ליהנות מהמשחק", גילה וילמוטס, "הוא לא צריך לדבר הרבה, הרגליים שלו מדברות בעד עצמן". גם השוער טיבו קורטואה התייחס לחברו בצ'לסי: "הזאר היה פנטסטי. חבל רק שלא סיימנו את המשחק מוקדם יותר".

 

הזאר. גם קורטואה התמוגג מהיכולת של החבר מצ'לסי (Getty)

 

על וויילס אמר וילמוטס: "אנחנו מכירים אותם היטב מהבית המוקדם. חוץ מגארת' בייל יש להם את ארון רמזי וג'ו אלן שמגלה בטורניר יכולת גבוהה".

 

מיצ'י בטשואי, שכבש 96 שניות אחרי שנכנס להופעת בכורה ביורו אמר: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו בטורניר. יכולנו להבקיע יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי