מדהים: יונייטד תוציא על פוגבה 1.1 מיליארד ש"ח

יותר ממיליארד שקלים בשביל שילבש שוב אדום. פוגבה
יותר ממיליארד שקלים בשביל שילבש שוב אדום. פוגבה | צילום: Gettyimages

לפי דיווחים, העסקה קרובה לסגירה. וויין רוני: "אם ירצה לבוא, נקבל אותו בשמחה"

(גודל טקסט)

עסקת מעברו של פול פוגבה מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד עדיין לא יצאה לפועל, אבל לפי לה רפובליקה האיטלקי היא אמורה להיסגר היום. 

לפי בדיקה שנערכה יוצא שיונייטד תוציא על כל העסקה 226 מיליון ליש"ט, שהם לא פחות מ-1.1 מיליארד שקלים. היא כוללת דמי ההעברה של 112 מיליון ליש"ט, עמלה לסוכן מינו ראיולה שיקבל 25 מיליון נוספים, ומשכורת לקשר במשך חמש שנים. 

פוגבה עדיין בחופשה בפלורידה ולמרות ידיעות בכל יום שהוא אמור לסגור בכל רגע, עדיין לא יצאה שום הודעה רשמית. בלה רפובליקה נטען כאמור שהעיסקה תושלם והקשר יקבל את החולצה מספר 6. כשהצרפתי נשאל בחופשה על סיכויי המעבר שלו ליונייטד הוא אמר: "עוד נראה".

קפטן היונייטד וויין רוני, הצהיר לאחר הניצחון 2:5 על גלאטסראיי שהוא יהיה מאושר לראות את פוגבה חוזר לאולד טראפורד: "אני מקווה שהוא רוצה לחזור להוכיח שהוא שחקן על גם ביונייטד. הוא מרגיש שיש לו עדיין עסקים לא גמורים פה, אם הוא ירצה להגיע נקבל אותו בשמחה". 


ישמח לראות את פוגבה. רוני (gettyimages)

גם שחקן העבר של השדים האדומים דווייט יורק, התייחס למעברו של פוגבה וטען שאם הקשר יגיע הוא יהפוך את רוני לחלוץ הרבה יותר טוב: "הוא לא יצטרך כל הזמן לבוא לבקש את הכדור, כי הוא יגיע אליו בסופו של דבר".

עוד באותו נושא: וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי