מוכנה לבאר שבע. דה בור: "בונים את העתיד"

איקרדי בטירוף
איקרדי בטירוף |

אינטר ניצחה באופן דרמטי. איקרדי מגיע מוכן לקראת המפגש עם האלופה

(גודל טקסט)

דווקא לפני שאינטר מארחת את הפועל באר שבע במשחק הראשון בליגה האירופית (חמישי, 22:05) השיג פרנק דה בור ניצחון בכורה כמאמן הקבוצה אחרי 1:2 על פסקארה הודות לשער דרמטי של מאורו איקרדי בדקה ה-91.

 

דה בור שבקושי התאקלם אצל הנראזורי הודה: "אולי יכולנו להפסיד או לסיים בתיקו באותה מידה בה ניצחנו, אבל הגיע לנו לנצח. אנחנו בונים את העתיד של אינטר ביחד. ראיתי דברים חיוביים שאפשר לבנות עליהם לעתיד. ראיתי קבוצה שרוצה לנצח וזה כבר חשוב".

 

 

על החילוף המשולש בו הכניס את רודריגו פאלסיו, אדר וסטבן יובטיץ' 15 דקות מהסיום אמר: "הרגשתי שפסקארה מאיימת ורציתי רגליים רעננות כדי להפוך את התוצאה".

 

אינטר תתחזק בשבוע הבא בגבריאל ברבוסה. "גאביגול" לא ישחק נגד הפועל באר שבע כמו גם כמה שחקני רכש ובהם ז'ואאו מאריו בגלל עונש שספגה מאופ"א בעקבות עבירה על חוקיי הפייר-פליי, אבל על הליגה אמר דה בור: "אני לא רואה סיבה שהוא ואיקרדי לא יוכלו לשחק ביחד בעתיד. הברזילאי שחקן גדול שכל הגדולות באירופה רצו ואני בטוח שיסייע לנו להיות גדולים".

 

 

Mauro Icardi has now scored all THREE of Inter's goals in Serie A this season.

The captain comes to the rescue. pic.twitter.com/49ci62rnpI

— Squawka Football (@Squawka) September 11, 2016

 

ז'ואאו מאריו הפורטוגלי ששיחק לראשונה במדי אינטר לא הרשים (ציון 5.5 בקוריירה). איקרדי שכבש צמד והעלה את מאזנו לשלושה שערים העונה אמר: "זה התפקיד שלי לכבוש שערים. היו לנו המון הזדמנויות והכדור סירב להיכנס. הקרדיט מגיע לכולם. המטרה שלנו לשחק כדורגל התקפי וזה גורם לסיכונים לפעמים בהגנה. אני מקדיש את השערים למשפחה שלי".

 

במחזור הקרוב תשחק אינטר מול יובנטוס ב"דרבי ד'איטליה". איקרדי כבר מוכן: "יובה הקבוצה שכולם רוצים לנצח. התחזקנו וננסה לעשות זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי