מוראטה הכריע בגביע: "לא מדבר על העתיד"

המשפחה צפתה מהיציע. מוראטה
המשפחה צפתה מהיציע. מוראטה | צילום: Gettyimages

חלוץ יובה שעשוי לשוב לריאל: "חושב רק על היורו". מילאן לא תהיה באירופה

(גודל טקסט)

עונה מדהימה של יובנטוס הסתיימה בזכיה בגביע האיטלקי בפעם ה-11 בתולדותיה ובדאבל אחרי 0:1 בהארכה על מילאן בגמר הגביע. הגברת הזקנה לא הייתה בשיאה, אבל אלבארו מוראטה נכנס כמחליף וכבש בהארכה שער ניצחון והביא לזכייה שניה ברציפות של בתואר. יובה עשתה היסטוריה  והפכה לקבוצה הראשונה אי פעם בליגה האיטלקית שלוקחת שני דאבלים ברציפות.

 

Oggi in #primapagina la @juventusfc che vince sempre e la domenica all'attacco di @ValeYellow46 e @vincenzonibalipic.twitter.com/PVYnJfYsBF

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) May 22, 2016

הזכייה בגביע התקבלה בשמחה גם בססואולו הקטנה, שבזכות הדאבל העפילה לראשונה בהיסטוריה שלה למפעל אירופי ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. מילאן מבחינתה סוגרת עוד עונה מאכזבת ללא כרטיס לשום מפעל אירופי. 

 

 

"אני חייב להחמיא לבחורים, זה היה משחק לא קל", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי. "מילאן הפגינה יכולת טובה במחצית הראשונה. היו לנו רק כמה הזדמנויות בשנייה, אבל כבשנו והצלחנו לשמור על היתרון. בגמר גביע אתה תמיד צריך מזל". אלגרי הסביר שהיה קשה להכניס מוטיבציה לשחקנים שכבר סיימו את העונה ובשישה השבועות האחרונים לא שיחקו על כלום.

 

על חילוף מוראטה בהרננס אמר: "היו לי שתי אופציות. לקחת את המשחק לפנדלים או לנסות להבקיע שער מכריע. ניסיתי להכריע את המשחק עם מוראטה וזה עבד. זו המסורת של יובה תמיד להילחם על כל משחק. עונה הבאה אנחנו חיביים להתכונן היטב לנסות לזכות בתואר שישי ומעל לכל לעשות קמפיין גדול באלופות".

 

משחק לא קל. אלגרי חוגג דאבל שני ברצף (gettyimages)

 

"זה היה רגע חלומי", הודה אלבארו מוראטה, שיתכן וזה היה השער האחרון שלו בקבוצה. "אני לא רוצה לדבר על עתידי בקבוצה, אני חושב עכשיו רק על היורו. מילאן עשתה לנו חיים קשים וצריך להחמיא לה. אני מאושר על השער שלי ועל הניצחון. עוד עונה ועוד תארים. היה לי יום טוב, כי אבא שלי וחברים שלי היו ביציע. מאז שהכרתי את חברה שלי אני משחק טוב יותר".

 

השאלה הגדולה כעת היא האם ריאל מדריד תממש את אופציית הרכישה שלה על מוראטה, ותרכוש אותו תמורת 30 מיליון יורו. ביובה מתכוננים למו"מ קשה וינסו בכל מחיר להשאיר את השחקן בקבוצה כשהם מוכנים לשלם עליו סכום נוסף.

 

המאמן הזמני של מילאן ששוב לא תשחק באירופה, כריסטיאן בארוקי, שרק לפני שבוע רצה להתפטר אחרי ההפסד לרומא אמר: "אני מרוצה. ראיתי את מילאן האמתית משחקת. היינו טובים יותר, והגענו ליותר מצבים. אף אחד לא יוכל לומר שמילאן לא הפגינה משחק טוב. יובנטוס כבשה במתפרצת אחת. אני שמח שהבחורים קלטו את המסר שלי, שיחקו על ניצחון והקריבו למען הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי