מוריניו לא ויתר, יונייטד צפויה לרכוש את הנריך מיקיטריאן

מיקיטריאן. הארמני קרוב לאולד טראפורד
מיקיטריאן. הארמני קרוב לאולד טראפורד | צילום: Gettyimages

דיווח: השדים הציעו 42.5 מיליון יורו על הארמני. היגוואין לא יעזוב את נאפולי

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר יורו 2016 נגמר וכעת יש יומיים של מנוחה והתמקדות בחלון ההעברות. ריכזנו לכם את כל ההעברות והשמועות כאן.

רשמי

גונסאלו היגוואין צפוי להישאר בנאפולי ולעזוב את איטליה רק עם תום חוזהו בעוד שנתיים, כך הבהיר היום סוכנו של החלוץ. היגוואין חתום בנאפלי עד קיץ 2018 והוא מעורר עניין רב באירופה, אך קבוצתו מסרבת לוותר על שירותיו וסעיף השחרור בגובה 94 מיליון יורו מרתיע מועדונים.

"נשיא נאפולי ימכור אותו רק אם יקבל את הסכום שהוסכם בסעיף השחרור. זכותו לעשות כך, אבל אנחנו לא נחדש את החוזה בנאפולי והיגוואין יעזוב ב-2018", אמר הסוכן. "הוא יהיה אז רק בן 30. אני לא יודע אם יש קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו, אבל בטוח שבמצב הקיים החוזה בנאפולי לא יוארך".

היגוואין. סעיף השחרור שלו גבוה מדי כדי שיימכר (Gettyimages)

נשיא פנרבחצ'ה עזיז יילדרים אישר שנאני עשוי לשחק בעונה הבאה בוולנסיה, שעל פי פרסומים באירופה הסכימה לשלם לפני 30 ביוני את סעיף השחרור שלו – 8.5 מיליון יורו. 

דני אלבס הוצג רשמית ביובנטוס והודיע במסיבת העיתונאים: "יש פה שאיפה רצינית לזכות בליגת האלופות והגעתי כדי לגרום לזה להפוך למציאות".

Mi sento giá a casa!!!#BemVindoDanipic.twitter.com/MCUujnVBqu

— JuventusFC (@juventusfc) June 28, 2016

שחקנה הברזילאי של זניט הולק יגיע מחר לסין על מנת לערוך בדיקות רפואיות ולחתום בשנגחאי תמורת סכום עצום של 55 מיליון יורו. החלוץ צפוי גם להרוויח לא פחות מ-20 מיליון לעונה בקבוצה שנמצאת במקום הרביעי בליגה הסינית וחולמת על זכיה באליפות.

ליברפול הודיעה על החתמתו של חלוץ סאות'המפטון, סאדיו מאנה הסנגלי  בן ה-24. מאנה צפוי לעלות למייטירדס 34 מיליון פאונד לאחר שכבש 15 שערים אשתקד.

מאנה מוצג בליברפול (האתר הרשמי)

סביליה הציגה את מאמנה החדש הארגנטיני חורחה סמפאולי, שיחליף את אונאי אמרי שעזב לפני כחודש. סמפאולי זכה כזכור עם צ'ילה בקופה אמריקה לפני שנה.

בלם ליון באקרי קונה נרכש על ידי מאלגה בסכום העומד על 800 אלף יורו והוצג במועדון הספרדי.

שחקנה של פאניתינייקוס סרחיו סאנצ'ס, הצטרף לרובין קאזאן הרוסית. 

רובן מינו ששיחק בעבר בברצלונה, עזב את אוביידו מהליגה הספרדית השניה וחתם בא.א.ק לרנקה הקפריסאית. 

שמועות

בעיתון הגרמני "קיקר" נכתב שז'וזה מוריניו שדרג את ההצעה על קשר דורטמונד הנריך מיקיטריאן וכבר מוכן לשלם 42.5 מיליון יורו עבור הקשר הארמני כדי להביאו למנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווח הוא צפוי להשלים את המעבר לאנגליה בימים הקרובים.

חאתם בן ערפה, קשר ניס בעונה האחרונה שסיים את חוזהו, צפוי לחתום בסביליה. הוא העדיף לעבור לפ.ס.ז', אך אלופת צרפת לא הגישה הצעה ולאחר שכבש 17 שערים בעונה שעברה ונקשר גם עם מעבר לברצלונה, צפוי להצטרף לחורחה סמפאולי בשורות האנדלוסים.

בתקשורת הרוסית נטען כי הבלם הקרואטי ורדאן צ'ורלוקה, שכיכב עם הנבחרת ביורו האחרון, מועמד לבאיירן מינכן ועשוי להצטרף לשורותיה בזמן הקרוב. צ'ורלוקה, בעבר במנצ'סטר סיטי ובטוטנהאם, עבר ללוקומוטיב מוסקבה ב-2012 ובעונה שעברה דחה הצעה מפפ גווארדיולה להצטרף לאלופת גרמניה, דבר שמעטים היו עושים. למרות זאת, ועל אף שהמאמן הקטלוני כבר עזב, נטען כי צ'ורלוקה עדיין על הכוונת וכי המאמן החדש קרלו אנצ'לוטי שוחח עמו בנושא. 

צ'ורלוקה ביורו האחרון. הפעם יסכים להצטרף לבווארים? (Gettyimages)

במונדו דפורטיבו דווח שניימאר הודיע לברצלונה שהוא רוצה להמשיך לשחק בשורותיה. כרגע יש מו"מ בין הצדדים והכוכב הברזילאי מוכן לוותר על הרבה כסף על מנת להישאר באלופת ספרד. 


יחתום על חוזה חדש? (gettyimages)

בלם באיירן מינכן מהדי בנעטיה בדרך ליובנטוס שמעוניינת בו לאחר שמרטין קאסרס עזב. ייתכן שבשלב זה הוא רק יושאל, אצל הבווארים הוא מרוויח 4.2 מיליון יורו לעונה, כשהביאנקונרי מציעים לו 3 מיליון בלבד. 

קריסטל פאלאס מוכנה לשלם 38 מיליון ליש"ט על חלוץ מארסיי מיצ'י באטשוואיי. הבלגי כבש שער בכורה ביורו לזכות נבחרתו כמה שניות אחרי שנכנס כמחליף מול הונגריה. 

החיפוש של ארסנל אחרי שחקני התקפה נמשך. ארסן ונגר צפוי להיפגש עם חלוצה של ליון אלכסנדר לקאזט, שזוכה לעניין ברחבי היבשת. במקביל, נציגים של התותחנים כבר הגיעו לסיכום עם סנטוס בסך 18 מיליון ליש"ט עבור כוכב נבחרת ברזיל גבריאל ברבוסה.

צ'לסי וארסנל במרדף אחר אלבארו מוראטה. החלוץ נרכש בחזרה מיובנטוס על ידי ריאל מדריד ועדיין לא ברור מה יהיה עתידו. מוראטה אמור להיפגש עם המאמן זינדין זידאן על מנת להבין לאן פניו מועדות. סוכנו חואנמה לופס הבהיר: "הוא לא יהיה מוכן לשבת על הספסל של הבלאנקוס, יש לו הצעות הפרמיירליג". 


יגיע לפרמיירליג? מוראטה (gettyimages)

וינצ'נזו מונטלה עשוי להיות המאמן החדש של מילאן, אבל סמפדוריה דורשת 1.1 מיליון יורו פיצויים.

רובי בריידי מנוריץ' שהצטיין ביורו עם אירלנד, מבוקש על ידי לסטר. השועלים מוכנים לשלם עבורו 7 מיליון ליש"ט. הקשר כבש מול צרפת ואיטליה. 

השוער ההולנדי מרטין סטקלנבורג, מבוקש על ידי מנג'ר סאות'המפטון רונאלד קומאן. 

זלאטן איברהימוביץ' יגיע בימים הקרובים למנצ'סטר על מנת לחתום לעונה בשורותיה של יונייטד. 


בדרך להיות שד אדום (gettyimages)

מגן נבחרת בלגיה וקלאב ברוז' תומאס מונייה מבוקש בפאריס סן ז'רמן. 

לפי ה"קוריירה דלו ספורט", גבריאל ז'סוס מפלמייראס עשוי לסכם באינטר אם הסינים שרכשו את הקבוצה יאשרו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי