מכה לקרואטיה: סרנה שב הביתה בשל מות אביו

יחסר לקרואטים
יחסר לקרואטים | צילום: AFP

לאחר הניצחון 0:1 על טורקיה, הקפטן טס לתמוך במשפחה. ישחק מול צ'כיה?

(גודל טקסט)

טרגדיה בנבחרת קרואטיה. פחות מיום לאחר הניצחון החשוב על טורקיה 0:1 הקפטן הוותיק דריו סרנה, שהראה יכולת מצוינת אתמול, נאלץ לחזור בפתאומיות לקרואטיה כשנודע לו שאביו אוזייר מת כנראה מהתקף לב. הוא היה חולה זמן רב, אבל לא היה בסכנת מוות. 

ההלוויה תתקיים היום, אבל המאמן אנטה צ'צ'יץ' אמר: "אני לא יודע מתי יחזור והאם ישחק ביום שישי נגד צ'כיה". חבריו בנבחרת אירגנו תמונה קבוצתית של ושלחו מסר לסרנה: "לקפטן היקר שלנו, אנחנו איתך בימים הקשים שלך ושל המשפחה שלך". 

אם הקפטן בן ה-34 לא יחזור בזמן ויעדיף לתמוך במשפחתו, הוא יוחלף על ידי סימה ורשאליקו. סרנה משחק בשחטאר דונייצק רשם 131 משחקים במדי הנבחרת ו-22 שערים. 

 

Dragi kapetane, svi smo uz tebe i tvoju obitelj.

A photo posted by Hrvatski nogometni savez (@hns_cff) on

במונדיאל 1986 הפסידה בלגיה 2:1 למקסיקו בשלב הבתים. המאמן גי טיס האשים בזמנו את הכוכב בעל הבלורית אנצו שיפו, שדאג כל המשחק לסדר את השיער שלו ולא התאמץ. כעת בטורקיה יש פרשיה דומה, כשבצילומי המשחק אוזן טופאן שהיה אמור לסגור את מודריץ', סידר את שיערו בדיוק כשהקשר כבש את השער היחידי במשחק.

maçın özeti pic.twitter.com/ypI94pgs6b

— GMaas1903 (@GGMaas) June 12, 2016

גם ארדה טוראן מברצלונה, סבל ממשחק חלש ושחרר מכתב התנצלות לאוהדי טורקיה על יכולתו: "אני מבקש את סליחה. אמנם לא שיחקתי טוב, אבל החברים שלי נתנו פייט לא רגיל. אני עדיין מאמין שנשיג דברים גדולים בטורניר".

קשר הקרואטים וחברו של טוראן בברצלונה איבן ראקיטיץ', ניתח: "עם כל הכבוד לנבחרת טורקיה, היינו הרבה יותר טובים והיינו צריכים לנצח לפחות 0:3". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי