מסי לא כשיר לחלוטין. מרטינו: בכל מקרה ישחק

כרגיל
כרגיל |

5:00: ארגנטינה - בוליביה. 3:00: צ'ילה ופנמה ייאבקו על המקום האחרון ברבע

(גודל טקסט)

שלב הבתים של הקופה אמריקה יינעל הלילה עם שני המשחקים האחרונים בבית 4. צ'ילה ופנמה ייפגשו במפגש ישיר על הכרטיס האחרון לרבע הגמר (3:00, ישיר בספורט1). לשתי הנבחרות שלוש נקודות אך בשל הפרש השערים העדיף של צ'ילה, פנמה חייבת לנצח את המשחק. שעתיים לאחר ארגנטינה תפגוש את בוליביה (5:00, ישיר בספורט1).

 

בעוד המשחק הראשון יקבע מי תהיה העולה האחרונה לרבע הגמר, במשחק השני כמעט שאין על מה לשחק. בוליביה תסיים את הופעותיה אחרי המשחק הלילה, וארגנטינה תמשיך בכל מקרה לשלב הבא. רק אם הסלסאו יפסידו את המשחק וצ'ילה תנצח את פנמה בהפרש כולל הגבוה מ-6 שערים, ארגטינה תאבד את פסגת הבית.

 

 

על כל פנים, בארגנטינה עוסקים כרגיל בליאו מסי, שעשוי לא לפתוח בהרכב על הדשא בסיאטל. מאמן הנבחרת טאטא מרטינו התייחס לפרעוש במסיבת העיתונאים שקדמה למשחק והבהיר: "מסי ייקח חלק במשחק. האם הוא יפתח? אנחנו נעשה מה שהכי טוב עבורו, בהתחשב בדיעה שלו ושל הרופא. לי זה נראה שמסי איבד את הפחד במשחק נגד פנמה. אחרי השער הראשון שלו הוא רץ במהירות והוא הרגיש אפילו יותר נוח. ככל שהזמן יעבור הוא ירגיש אפילו טוב יותר".

 

קצב החלמה שלו טוב מהצפוי. די מריה (AFP)

 

מסי הגיע לטורניר כשהוא אינו כשיר לחלוטין לאחר שנפצע בגבו במשחק הכנה נגד הונדורס, ובנוסף לכך החמיץ מספר אימונים בשל מעורבותו במשפט המס שמתנהל נגדו בספרד. מסי נעדר ממשחק הבכורה נגד צ'ילה, אותו ניצחו הסלסאו 1:2, ונכנס כמחליף בחצי השעה האחרונה נגד פנמה והספיק לכבוש שלושער מרהיב בניצחון 0:5.

 

אנחל די מריה, שנפצע במשחק נגד פנמה, לא ייקח חלק במשחק. לפי ההערכות הראשוניות הוא יוכל לשוב ולשחק רק בגמר הטורניר, אולם מרטינו חשף שקצב ההחלמה שלו משביע רצון: "ראיתי אותו רץ באימונים, ומצב הרוח שלו נהדר. אני עדיין לא יכול להעריך מתי הוא יוכל לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי