מספיק בקושי: גרמניה לא הרשימה ב-0:2 על הונגריה

גם יכולת פושרת של הגרמנים מספיקה
גם יכולת פושרת של הגרמנים מספיקה |

עצמי של לנג ושער של מולר לאחר טעות של הקוון. ללב יש סיבה לדאגה

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה גברה הערב 0:2 על הונגריה במשחק ההכנה ליורו 2016. מרטין לאנג כבש שער עצמי בדקה ה-38, תומאס מולר הכפיל בדקה ה-63.

חניכיו של יוגי לב לא נראים טוב במשחקי ההכנה. לאחר ה-3:1 לסלובקיה מוקדם יותר השבוע, המאנשאפט הציגה עוד משחק חלש לעיני הקהל הביתי.  

 

  • יורו 2016: לחצו כאן ללוח השידורים המלא

 

גם השיפוט לא התעלה לרמה גבוהה: כך בדקה הראשונה השופט פסל שער חוקי של יוליאן דרקסלר בטענת נבדל שלא היה. דווקא בשער היתרון של הבונדסטים הקוון לא הניף את הדגל ולאנג כבש שער עצמי במאבק עם גצה. גם את השער השני הבקיעה גרמניה מנבדל ברור: קיראלי הדף את הנגיחה של גומס שהיה בעמדה לא חוקית ומולר גילגל פנימה את הריבאונד.
 

יואכים לב. מבחן אחרון לפני הדבר האמיתי (Gettyimages)

 

לב יצטרך לעשות חושבים לפני היורו. לצד משחק התקפה לא מבריק קיימות גם בעיות  בהגנה. מאטס הומלס ייעדר משני המשחקים הראשונים בטורניר מול אוקראינה ופולין בגלל שהוא פצוע בירך והתאמן רק קלות לאחרונה. וגם עדיין לא נמצא מחליף ראוי לפיליפ לאם בעמדת המגן הימני.

 

הרכבים

גרמניה: מנואל נוייר; בנדיקט הובאדס, ג'רום בואטנג, אנטוניו רודיגר, יונאס הקטור (אמרה צ'אן 46); סמי חדירה (מריו גומז 46), טוני קרוס (בסטיאן שוויינשטייגר, 69), מסוט אוזיל; יוליאן דרקסלר (אנדרה שורלה, 60), תומאס מולר (לירוי סאנה, 69), מריו גצה (לוקאס פודולסקי 79).

הונגריה: גאבור קיראלי; תמאש קדאר, ריצ'רד גוזמיקס, אדם לנג, אטילה פיולה (ברנאבס בסה 82); אדם פינטר (זולטאן גרה 59), אדם נאג'י, לאסלו קליינהייסלר (זולטן סטיבר 82); גרגו לוברנצ'יץ', באלאז' דז'ודז'אק, אדם שאלאי (תאמאש פריסקין 64).

 

מהלך המשחק
 

דקה 1

שער של יוליאן דרקסלר נפסל בספק נבדל.

דקה 11

מולר בעט למסגרת, קיראלי הדף לקרן ורודיגר נגח את ההגבהה של אוזיל מחמישה מטרים החוצה.


 מולר. בדרך לגול הראשון? (Gettyimages)

דקה 38

0:1 לגרמניה – דרקסלר פרץ משמאל והעביר רוחב, גצה הקדים את המגן ההונגרי ובסופו של המהלך אדם לנג דחק לשערו. שער עצמי ששוה יתרון גרמני דחוק.


שחקני גרמניה חוגגים (Gettyimages)

דקה 63

0:2 לגרמניה – בואטנג הרים לפינה הרחוקה, גומז ככל הנראה היה בנבדל אך גם הפעם השופט התעלם וההדיפה של השוער ההונגרי מצאה את מולר שדחק מקרוב פנימה.


למרות השער, יכולת לא משכנעת של ההתקפה הגרמנית  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי