מספרת לוולאסקס, 1:1 בין מקסיקו לוונצואלה

קורונה בטירוף
קורונה בטירוף | צילום: AFP

קורונה איזן בסלאלום נהדר ושלח את הטריקולור לרבע מהמקום הראשון

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בבית מספר 3 בקופה אמריקה 2016 סיפק דרמה ומשחק מרתק בין מקסיקו לוונצואלה שהסתיים ב-1:1 וסידר ככל הנראה מפגש בין ונצואלה לארגנטינה ברבע הגמר.

 

 

מקסיקו – ונצואלה 1:1
החבורה של דודאמל המשיכה להרשים פעם נוספת גם מול הטריקולור העדיפים. זה החל בשער פשוט נהדר של הבלם חוסה ולאסקס שכבש בחצי מספרת כבר בדקה ה-10 אחרי שכריסטיאן סנטוס הוריד לו עם הראש.

 


ולאסקס, בלם אתם יודעים (AFP)

 

המקסיקנים אולי מוכשרים יותר וניסו להפעיל לחץ אך רק בדקה ה-80, חסוס "טקאטיטו" קורונה היה חתום על השוויון שהבטיח מקום ראשון לאוסוריו ומפגש מסתמן ומסקרן עם צ'ילה ברבע הגמר. אוסוריו עלה בהרכב משני אולי מתוך מטרה לשמור כוחות אך כבר בדקה ה-18 נאלץ לזרוק פנימה את קשר פורטו אחרי פציעה של חבייר אקינו וקיבל ממנו את השוויון אחרי בישול של חברו לקבוצה הפורטוגלית מיגל לאיון שהשאיר לו קטנה והקיצוני הנפלא השאיר את כולם מאחור בשער פשוט מבריק. איזה כישרון.

 

אורוגואיי – ג'מייקה 0:3
הסלסטה המאוכזבים שכבר לא יהיו ברבע הגמר סיימו טורניר עם ראש מורם אחרי שהביסו את הרגאיי בויז. לואיס סוארס לא נכלל בסגל, אך אוסקר וושינגטון טאברס אולי בטורניר הפרידה שלו מהנבחרת פתח בהרכב חזק שלא הותיר סיכוי של ממש לחבורה של ווינפריד שייפר.

 


קבאני מסיים טורניר נטול שערים (AFP)

 

כבר בדקה ה-21, אבל הרננדס מהאל סיטי האנגלית ניצל בישול של ניקולאס לודיירו וקבע 0:1. בדקה ה-66 ג'בון ווטסון הג'מייקני הצטרף לרשימת הכובשים אך לצד הלא נכון. המחליף מתיאס קורוחו חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-88, תשע דקות אחרי שנכנס כמחליף. הסלסטה יחשבו מה לא עבד או שיתרכזו במוקדמות המונדיאל. צפו בתקציר>>

 


אבל הרננדס מתחמם לעונה בפרמייר-ליג (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי