מקס קרוסה חוזר הביתה, אברטון החתימה קשר

גאייה. הרכש השלישי של קומאן
גאייה. הרכש השלישי של קומאן |

וגם: סוריאנו חתם בויאריאל, וראטי האריך את חוזהו בפ.ס.ז'. באבא רחמן בשאלקה

(גודל טקסט)

חודש אוגוסט הגיע, פתיחת הליגות באירופה מתקרבות בצעדי ענק והקבוצות ממשיכות במירוץ החימוש. כאן בספורט1 נעדכן עם כל ההעברות, השמועות והמגעים.

רשמי

למרות התעניינות ברחבי אירופה, מרקו וארטי חתם על חוזה חדש בפ.ס.ז' לחמש שנים נוספות.

עסקה עדיין לא נחתמה, אך החלוץ הארגנטיני ג'ונתן קאלרי בן ה-22 אישר כי הוא סיכם את תנאיו בווסטהאם ויחתום במועדון בכפוף לקבלת רישיון עבודה. הוא צפוי לעבור בהשאלה לעונה לפי דיווחים באנגליה ויערוך את הופעת הבכורה בשורות הפטישים רק לאחר סיום האולימפיאדה, מאחר שהוא שחקן סגל נבחרת ארגנטינה לריו 2016.

עבדול באבא רחמן, המגן השמאלי הגנאי שהגיע לצ'לסי בעונה שעברה מאאוגסבורג, שב לבונדסליגה לאחר שהושאל הבוקר לעונה לשאלקה. 

FIX! @babarahmangh spielt kommende Saison auf #Schalke.  https://t.co/o9FleIgHkH#S04pic.twitter.com/lMFerr23JE

— FC Schalke 04 (@s04) August 2, 2016

לאס פאלמס הודיעה על החתמת קווין פרינס בואטנג הגנאי לשנה. הוא שיחק בעבר אצל אברם גרנט בפורטמות', אך התקשה לחזור ליכולתו הטובה בשאלקה ובקדנציה השנייה שלו במילאן.

 

Kevin Prince Boateng, nuevo jugador de la #UDLasPalmashttps://t.co/v3cO9pjKDg ¡bienvenido @KPBofficial! pic.twitter.com/aHG91rVSZw

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) August 1, 2016

אלן רודריגס, קשר ברזילאי ששייך לליברפול ושיחק כמושאל בסט. טרוידן הבלגית, הושאל להרטה ברלין. 

 

לידס יונייטד החתימה את פבלו הרננדס ששיחק בעבר בוולנסיה ובחטאפה ובעונה שעברה הושאל לראיו וייקאנו. הוא שיחק בעבר תחת גארי מונק בסוונזי.

 

ז'רמי פייד, קיצוני ימני שהושאל בעונה האחרונה לגנגאן והיה שייך לניס, חתם בסאות'המפטון. השוער אלכס מקרת'י חתם אף הוא אצל הסיינטס. 

 

I'm ready for this new challenge with @SouthamptonFC ! pic.twitter.com/ebsCktUplO

— Jérémy Pied (@JrmyPied) August 1, 2016

לאחר עונה אחת בלבד במדי וולפסבורג, מקס קרוסה חוזר למועדון נעוריו ורדר ברמן, ששילמה עבורו 6 מיליון יורו.

Max #Kruse wird bei #Werder das Trikot mit der Rückennummer 10 tragen. pic.twitter.com/jgg9p6uMWx

— SV Werder Bremen (@werderbremen) August 2, 2016

אברטון החתימה את קשרה האחורי של אסטון וילה אידריסה גאייה, תמורת 7.1 מיליון ליש"ט. הסנגלי יהיה הרכש השלישי של הטופיז הקיץ.

 PHOTOS: Here's new signing Idrissa Gana Gueye in the new kit at Finch Farm. #WelcomeIdrissapic.twitter.com/TaMLZGS80p

— Everton (@Everton) August 2, 2016
 

רוברטו סוריאנו עבר בדיקות רפואיות וחתם בשורותיה של ויאריאל. הקשר שיחק בסמפדוריה מגיל צעיר, רשם 136 הופעות ליגה בשש עונות וכבש 18 שערים.

שמועות

ב-"סקאיי איטליה" פורסם הבוקר כי יובנטוס הגישה הצעה רשמית לוולפסבורג בניסיון לרכוש את לואיז גוסטבו הברזילאי, הקשר האחורי שהגיע לזאבים מבאיירן מינכן ב-2013.

 

גוסטבו. הגברת הזקנה פנתה רשמית לזאבים (Gettyimages)

 

בתקשורת האיטלקית מפרסמים כי עסקת אנטוניו קנדרבה לאינטר הושלמה. נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו הסכים להצעת הנראזורי בגובה 22 מיליון יורו לפני מענקים ותשלומים עתידיים.

 

טוטנהאם רוצה את הקשר המצטיין של לסטר דניאל דרינקווטר, שפספס את היורו כשנופה ברגע האחרון מסגל נבחרת אנגליה. לסטר לא מעוניינת למכור, אך עשויה להתרצות עבור סכום של כ-15 מיליון ליש"ט.

 

ארסנל הצטרפה למירוץ אחרי בלז מטווידי מפ.ס.ז'. ייתכן שאלופת צרפת תסכים למכור אותו אם מוסה סיסוקו יגיע מניוקאסל, מכיוון שמטווידי שחתום עד 2018 מבוקש גם ביובנטוס ובמנצ'סטר יונייטד. 

 

יגיע לאנגליה בזמן שחברו לנבחרת יעשה את הדרך ההפוכה לצרפת? (Gettyimages)

 

ליון הודתה לראשונה שאלכסנדר לקאזט למכירה. היא דורשת מארסנל שמעוניינת בו 40 מיליון ליש"ט, לאחר שארסן ונגר הציע 29.3 מיליון ליש"ט ונדחה. 

 

שחקן הכנף הפורטוגלי ברומה שהיה מושאל מגלאטסראיי לריאל סוסיאדד, מבוקש בפ.ס.וו ההולנדית. השחקן שחתום בקבוצה הטורקית עד 2018 עשוי לעלות קרוב לעשרה מיליון יורו.

 

ווסטהאם מנסה לרכוש את מריו גומז, חלוץ נבחרת גרמניה שהיה מושאל העונה מפיורנטינה לבשיקטאש. מחירו 7 מיליון ליש"ט. הדיווח התפרסם עוד לפני שג'ונתן קאלרי אישר כי סיכם את תנאיו במועדון, ומעניין האם סלאבן ביליץ' מעוניין בצירוף שניהם.

 

גומז. לאיסטנבול הוא כבר לא ישוב, הגיע הזמן לפרמייר-ליג? (Gettyimages)

 

רפא סילבה, קשר בן 23 מבראגה שהיה אחד משחקניה הבולטים בעונה החולפת, מבוקש בזניט סט. פטרסבורג וכן באברטון ובטוטנהאם. מחירו: 20 מיליון יורו. 

 

רומא במגעים מתקדמים עם בלם טוטנהאם פדריקו פאזיו שהיה מושאל העונה לסביליה וגילה יכולת טובה בקבוצה. הוא נכשל בטוטנהאם עקב ריבוי הבלמים שלה וכעת נמצא בדרכו לארץ המגף כדי להצטרף לג'יאלורוסי.

פאזיו בתיקול מוצלח. בקרוב יצטרף ללאציו? (Gettyimages)

ניוקאסל אמורה לצרף את קירן קלארק, הבלם האירי של אסטון וילה. היא הפעילה את סעיף השחרור שלו בגובה 5 מיליון ליש"ט ומקווה להחתימו עד שישי. 

ריאל בטיס קרובה להחתים את שוער ריאל סראגוסה, מאנו הררה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי