מקסיקו מלאת כישרון, קבאני יסתדר בהיעדר סוארס?

צ'יצ'אריטו
צ'יצ'אריטו |

הטריקולור יפתחו ב-3:00 את הקופה מול אורוגוואי. ג'מייקה מחכה לוונצואלה

(גודל טקסט)

את הקופה הקודם היא סיימה ברבע הגמר, והלילה (בין ראשון לשני, 3:00) הסלסטה תפתח את משחקי הטורניר הנוכחי שלה מול מקסיקו בפיניקס.

 

מי שייעדר בוודאות מההתמודדות הוא חלוץ ברצלונה, לואיס סוארס שלמרות שמתאמן בצידי המגרש טרם החלים מהפגיעה בשריר הירך שספג במדי ברצלונה. "הוא שחקן שמפתיע אותך בקצב ההחלמה שלו, אבל הפעם הוא ייעדר", ציין המאמן אוסקר טבארס.

 

 

בהיעדרו מרבית המעמסה תיפול כמובן על החלוץ השני, אדינסון קבאני כשאבל הרננדס, חלוצה של האל ינסה לסייע. מתיאס וסינו מפיורנטינה צפוי אף הוא להיות שחקן חשוב במערך של הסלסטה. במרכז ההגנה ימשיכו לככב דייגו גודין וחוסה חימנס מאתלטיקו מדריד.

 


סוארס, יסתדרו בלעדיו? (AFP)

 

מנגד, הטריקולור תגיע כנבחרת חזקה ויריבה ממש לא פשוטה. אוסוריו צפוי לפתוח במערך של 4:3:3 כשחבייר צ'יצ'אריטו הרננדס יהיה במרכז ולצידו חסוס קורונה המוכשר מפורטו והירווינג לוסאנו, הכישרון העולה של פאצ'וקה המקומית שמחוזר על ידי לא מעט מועדונים באירופה.

 

הטריקולור מסומנת כאמור כנבחרת חזקה והגיעה כאלופת מרכז וצפון אמריקה לטורניר. בקופה אמריקה היא לא זכתה מעולם, אך הסגל המוכשר עשוי לקחת אותה רחוק.

 

הרכבים

מקסיקו: אלפרדו טלאוורה, מיגל לאיון, רפא מארקס, חסוס מולינה, הקטור מורנו, אנדרס גוארדאדו, הקטור הררה, קרלוס פנייה, חסוס קורונה, הירווינג לוסאנו, חבייר הרננדס.

 

אורוגוואיי: פרננדו מוסלרה, מקסי פריירה, חוסה חימנס, דייגו גודין, אלברו פריירה, דייגו לשאלט, ארבלו ריוס, מתיאס וסינו, אלברו גונסאלס,אבל הרננדס, אדינסון קבאני.

 

ונצואלה – ג'מייקה (00:00, ישיר בספורט1)

במשחק המוקדם בבית תפגוש ונצואלה את ג'מייקה שהתארחה בקופה הקודם והפעם הגיעה כחלק אינטגרלי מהטורניר. הנבחרת של רפאל דודאמל בונה כמובן על סלומון רונדון מווסט ברומיץ'. הבלם ווילקר אנחל שמחוזר על ידי הפועל באר שבע ומכבי חיפה צפוי לפתוח אף הוא ב-11.

 

מנגד, ג'מייקה של ווינפרד שייפר הגרמני נמצאת במגמת עלייה וגברה במשחק הכנה על מחזיקת הקופה אמריקה, צ'ילה. ה"רגאיי בויז" נשענים על ווס מורגן, בלם אלופת אנגליה לסטר, כשגם אדריאן מריאפה מווטפורד מעניק נסיון. בחוד סומכים הג'מייקנים על ג'יילס בארנס, פעם כישרון גדול בדרבי קאונטי וכיום חלוץ יוסטון דינמו מה-MLS.

 


מריאפה, ג'מייקה במגמת עליה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי